۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز برای سفرهای نوروزی

آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز برای سفرهای نوروزی

کرج- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از آمادگی این اداره کل برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: در جلسه ای با مدیران عامل شرکت های مسافربری برون شهری هماهنگی های لازم انجام شد.

به گزارش خبرگزاری بازار «گودرز محمودی» با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران نوروزی گفت: مباحث ایمنی اتوبوس ها، نظارت شبانه روزی بر سامانه سپهتن و داشتن کارت سلامت و هوشمند ازمهمترین اولویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که تمامی شرکت های مسافربری ملزم به رعایت این نکات هستند .

محمودی با بیان اینکه خط قرمز ما سلامت و حفظ جان مسافرین است افزود: شرکت های مسافربری باید نکات ایمنی اتوبوس ها را در جابجایی مسافرین رعایت کنند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرزضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی رانندگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد: همه رانندگان باید هنگام اقامه نماز در مجتمع های خدماتی رفاهی توقف کنند تا مسافرین ادا فریضه نماز کنند.

 وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی اکیپ های گشت این اداره کل به طور مستمر از شرکت ها و روند ارائه خدمات به مسافرین بازدید خواهند کرد گفت: هموطنان عزیز در صورت داشتن هرگونه شکایت با شماره تلفن 141  تماس و شکایات خود را مطرح کنند .

کد خبر: ۶٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha