۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
جابه جایی بار در آذربایجان‌شرقی ۱۵ درصد افزایش یافت
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

جابه جایی بار در آذربایجان‌شرقی ۱۵ درصد افزایش یافت

تبریز- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۹ ماه امسال میزان جابجایی بار توسط ناوگان حمل و نقل بار استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، کاظم تیمورزاده با بیان اینکه در این مدت ناوگان حمل و نقل بار استان ۱۷ میلیون تن بار را به نقاط مختلف کشور حمل کرده است، افزود: تعداد بارنامه صادره در این مدت یک میلیون و ۱۷۷ هزار برگ است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار داشت: در این مدت ناوگان حمل و نقل مسافر استان که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدویت ها و ممنوعیت های سفر مواجه بوده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۲ میلیون و ۱۱۵ هزار مسافر را در قالب بیش از ۳۱۷ هزار سفر جابه جا کرده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه میزان جابجایی مسافر در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش داشته است، گفت: هم اکنون ۲۴ هزار و ۷۱۴ دستگاه باری سنگین دارای کارت هوشمند، ۳۲ هزار و ۶۶۳ راننده دارای کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل بار و ۶۹۳ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری در امر جابجایی بار و مسافر در استان فعال هستند.

تیمورزاده، ادامه داد: در این استان ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی فعالیت می کنند.

کد خبر: ۶۵٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha