۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
۶۰ درصد جایگاه های سوخت زنجان گواهینامه استاندارد دریافت کردند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان:

۶۰ درصد جایگاه های سوخت زنجان گواهینامه استاندارد دریافت کردند

زنجان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۴۰ جایگاه عرضه سوخت دارد، گفت: ۶۰ درصد از این جایگاه ها موفق به اخذ گواهینامه و تأییدیه از سازمان ملی استاندارد شدند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت زنجان، حمید حبیبی از استاندارد سازی دوره ای جایگاه های CNG در استان زنجان خبر داد و گفت: به ‌منظور کاهش خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم از تعداد ۴۰ جایگاه عرضه سوخت در استان ۶۰ درصد موفق به اخذ گواهینامه و تأییدیه از سازمان ملی استاندارد (استاندارد سازی) شدند.

وی اظهار کرد: بحث ایمنی و سلامت جایگاه‌های CNG در اولویت این شرکت  است و بازدیدهای ادواری ماهانه توسط کارشناسان واحد CNG انجام می شود. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی در جایگاههای سوخت  دراستان به خوبی انجام می شود تاکید کرد: تمام جایگاه‌های سوخت در استان روزانه ضدعفونی می شوند. 

حبیبی با بیان اینکه استان زنجان یک هزار و ۶۵۰ خودرو عمومی دارد تاکید کرد: در استان تاکنون ۴۵۰ خودرو برای دو گانه سوز کردن خودروی خود ثبت نام کردند و این آمار بسیار پایین است. 

وی افزود: از اول آبان ماه نخستین کار گاه دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی در شهر صائین قلعه راه اندازی شده و دومین مرکز هم درشهر زنجان راه اندازی می شود. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان تصریح کرد: متقاضیان برای گاز سوز کردن خودروهای خود اقدام کنند و طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت ۱۰۰ درصد رایگان است.

کد خبر: ۶۵٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha