۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
راه‌اندازی ۱۵۰ کارخانه در اردبیل را هدفگذاری کرده‌ایم
رئیس صمت اردبیل:

راه‌اندازی ۱۵۰ کارخانه در اردبیل را هدفگذاری کرده‌ایم

اردبیل - صادقی، رئیس صمت اردبیل با اشاره به این که راه‌اندازی ۱۵۰ کارخانه در اردبیل را هدفگذاری کرده‌ایم، گفت: از ابتدای امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی اردبیل اختصاص یافته است.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه واحدهای تولیدی برای ما جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور از ابتدای امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی اردبیل اختصاص یافته است.

وی با اشاره به این که توسعه و ارتقای تولید صنعتگران و تولیدکنندگان را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم، بیان کرد: با تمام سعی و تلاش خود در راستای گذراندن این مسیر سخت گام برمی‌داریم تا بتوانیم توسعه استان را محقق و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: وزیر صمت سفری دیگر در هفته‌های آینده برای بازدید از روند فعالیت‌های بخش صنعت، معدن و تجارت خواهد داشت که به همین منظور در راستای تحقق شعار سال ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت از صنعتگران را در دستور کار قرار داده‌ایم.

صادقی تصریح کرد: راه‌اندازی ۱۵۰ کارخانه را هدفگذاری کرده‌ایم و در این زمینه صدور پروانه برای ۱۷۰ واحد در دستور کار قرار گرفته و جهش ۴۵ درصدی نسبت به سال گذشته کاملاً ملموس است که این موضوع یک اولویت اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر است.

وی اظهار کرد: حمایت دستگاه‌ها برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی برای خدمات‌رسانی به صنعتگران در استان یک اولویت اساسی است و در این زمینه برنامه‌ریزی ما به این شکل است تا بتوانیم افتتاح پروژه‌های تکمیلی را تا دهه فجر عملی کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: به دنبال توسعه بخش معدنی در استان هستیم که سفر وزیر صمت نقطه عطفی در این زمینه است که امیدواریم بتوانیم با همکاری و حمایت‌های همه‌جانبه در این زمینه گام‌های اساسی برداریم.

کد خبر: ۶۵٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha