۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
مردم کالای بدون درج قیمت نخرند/ برخورد بدون اغماض با محتکران و گرانفروشان ماسک در اردبیل
رئیس سازمان صمت استان اردبیل:

مردم کالای بدون درج قیمت نخرند/ برخورد بدون اغماض با محتکران و گرانفروشان ماسک در اردبیل

اردبیل - رئیس سازمان صمت اردبیل با اشاره به طرح های نظارتی ویژه در خصوص عرضه کالا، خدمات و قیمت محصولات در ایام نزدیک به عید، گفت: مردم از خرید کالای بدون قیمت خودداری کنند.

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سازمان صمت اردبیل تمهیدات لازم برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز را انجام داده است، گفت: در این خصوص طرح های نظارتی ویژه در خصوص عرضه کالا و خدمات و قیمت محصولات، از اول اسفند ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۹ نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در این خصوص لازم است شهروندان نیز همکاری لازم با سازمان را داشته باشند.

رئیس سازمان صمت اردبیل با بیان اینکه مردم از خرید کالای بدون قیمت خودداری کنند، گفت: در این خصوص شهروندان در صورت مشاهده تخلف، به‌صورت حضوری یا از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ مراتب را پیگیری کنند.

توزیع اقلام مورد نیاز مردم به قیمت مصوب دولتی

صادقی اظهار کرد: کالاهای مورد نیاز مردم از جمله گوشت، برنج، شکر و مرغ به قیمت مصوب دولتی در استان اردبیل جذب شده و مجوز لازم برای توزیع در فروشگاه ها نیز اخذ شده است.

وی با بیان اینکه اینکه در تامین میوه شب عید هیچ مشکل و کمبودی نداریم، گفت: ۹۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب با کیفیت برای ایام عید ذخیره شده و در این خصوص هیچ محدودیتی نداریم.

رئیس سازمان صمت اردبیل با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره از ۲۵ اسفندماه گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، بازرسان سازمان، بر تمامی غرفه ها و اجناس، هم به لحاظ قیمت گذاری و هم کیفیت، نظارت خواهند داشت.

برخورد بدون اغماض با محتکران و گرانفروشان ماسک

صادقی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم استفاده از ماسک توسط افرادی که در معرض این بیماری قرار دارند، گفت: متاسفانه به دنبال تقاضای کاذب برای خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح استان، برخی افراد اقدام به احتکار و گرانفروشی می کنند.

وی اظهار کرد: قطعا با محتکران و گرانفروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح استان اردبیل بدون اغماض برخورد می‌شود.

صادقی گفت: مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و...، سازمان را در جریان گذاشته تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

کد خبر: ۶٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha