۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
گازرسانی به روستاهای شهرستان کبودرآهنگ در دستور کار است
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

گازرسانی به روستاهای شهرستان کبودرآهنگ در دستور کار است

همدان - فیاض، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به روستای «قلی آباد» کبودرآهنگ خبر داد و گفت: گازرسانی به روستاهای «اوج تپه»، «ساری بلاغ» و «دولت آباد» نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ همدان به عنوان نخستین و تنها استان صنعت سبز کشور معرفی شده و به تمامی ۳۲ شهر و همچنین یک‌هزار و ۲۷ روستای بالای ۲۰ خانوار آن گازرسانی شده است.

طبق آمار اعلام شده ۱۰۰ درصد از جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد از جمعیت روستایی استان همدان شامل ۶۴۳ هزار و ۶۰۶ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره می‌برند.

طبق سند راهبردی و عملیاتی سه ساله استان همدان گازرسانی به چهار روستای باقی مانده شهرستان کبودرآهنگ شامل روستاهای «قلی آباد»، «اوج تپه»، «ساری بلاغ» و روستای «دولت آباد» جز اقدامات اولویت دار و محرک توسعه شهرستان کبودرآهنگ مطرح شده که در این راستا برآن شدیم تا وضعیت گازرسانی به این روستاها را از عبدالله فیاض؛  مدیرعامل شرکت گاز استان همدان پیگیر شویم.

عبدالله فیاض در گفتگو با خبرنگار بازار از اجرای عملیات گازرسانی به روستای «قلی آباد» خبر داد و گفت: این پروژه با صرف هزینه ای افزون بر سه میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال به انجام رسیده است.

وی به وضعیت گازرسانی به روستای «اوج تپه» اشاره کرد و افزود: در راستای گازرسانی به روستای «اوج تپه» نیز پیمانکار پروژه گازرسانی با برآورد بودجه سه میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال انتخاب شده و به زودی عملیات اجرای پروژه آغاز خواهد شد.  

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پاسخ به اینکه آیا برای گازرسانی به روستاهای دیگری که در سند راهبردی سه ساله استان همدان عنوان شده اند برنامه ای دارید؟ اعلام کرد: گازرسانی به روستاهای «ساری بلاغ» و «دولت آباد» نیز از برنامه های آتی شرکت گاز استان همدان است و اجرای طرح گازرسانی به آن ها در دستور کار قرار دارند.

کد خبر: ۶۵٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha