۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی کرونا به حوزه گردشگری لرستان/ ۱۲۷۰ نفر بیکار شدند
معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان:

خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی کرونا به حوزه گردشگری لرستان/ ۱۲۷۰ نفر بیکار شدند

لرستان- فلاح وند، معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان گفت: کرونا تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان به حوزه گردشگری استان خسارت وارد کرده و بیش از یک هزار و ۲۷۰ نفر بیکار شدند.

اسکندر فلاح‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: تا زمانی که مردم به یقین نرسند که بیماری کرونا کنترل شده است قطعاً با ترس و اضطرابی که دارند سبب ضرر و زیان به حوزه گردشگری می‌شوند که امیدواریم با کنترل این بیماری صنعت گردشگری جان تازه‌ای بگیرد.

وی افزود: طبق برآوردها، بیماری کرونا در استان لرستان تا پایان آذر ماه امسال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به حوزه گردشگری ضرر و زیان وارد کرده است و بیش از هزار و ۲۷۰ نفر بیکار شدند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان عنوان کرد: امیدواریم این ویروس سریعتر کنترل شده و از بین برود تا زندگی به روال عادی خود برگردد چون واقعاً در حوزه گردشگری بسیاری از مردم متضرر شدند و فعالان این عرصه دچار آسیب‌های جدی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه رسالت ما تبلیغ و معرفی استان لرستان به سایر استان‌های کشور است اما با توجه به شرایط قرمز کرونا در استان، مجبور می‌شدیم مکاتباتی به ادارات میراث فرهنگی سایر استانها داشته باشیم که به لرستان سفر نکنند و از ورود تورهای گردشگری جلوگیری کنیم.

فلاح‌وند تصریح کرد: به‌جز تورهای غیرمجاز بقیه تا جایی که امکان داشت با ما همکاری می‌کردند و به استان وارد نمی‌شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به تبلیغات گسترده ای که در ایام کرونا داشتیم، لرستان را به مردم و سایر استان‌ها معرفی کردیم و با پایان کرونا قطعا برنامه های خیلی خوبی داریم و استقبال زیادی از جاذبه‌های گردشگری لرستان صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۶۵٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha