۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
ریسباف اصفهان به کارخانه نوآوری تبدیل می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ریسباف اصفهان به کارخانه نوآوری تبدیل می‌شود

اصفهان- گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: تبدیل کارخانه ریسباف به کارخانه نوآوری در قالب تفاهم‌نامه با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در دستور کار است.

مسعود گلشیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به بهره‌برداری از فاز اول نمایشگاه بزرگ اصفهان اظهار داشت: این امر در موقع خود انجام شد اما باید روند بهره برداری از این پروژه با سرعت ادامه یابد.

۸ سالن ۵ هزار متری در نمایشگاه اصفهان راه‌اندازی شود
وی با بیان اینکه باید در کنار سالن اصلی نمایشگاه بزرگ اصفهان هشت سالن پنج هزار متری راه‌اندازی شود، ابراز داشت: در این زمینه از مدیریت شرکت نمایشگاه‌ها درخواست کرده‌ایم هر چه زودتر این امر اجرایی شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در خصوص راه‌اندازی کارخانه نوآوری در اصفهان ادامه داد: محل اصلی کارخانه نوآوری که از اتفاقات مهی است که باید در اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان داشته باشیم باید در مجاورت نمایشگاه پیش‌بینی شود.

برپایی نمایشگاه‌های دائمی در اصفهان
وی اضافه کرد: نگاه کلی ما این بود که در کنار نمایشگاه‌ بزرگ نمایشگاه دائمی سنگ، نمایشگاه دائمی پوشاک و نمایشگاه فرض و صنایع دستی و ماشین‌سازی به عنوان صنایعی که در آن مزیت اقتصادی داشته باشیم راه‌اندازی شود.

گلشیرازی در خصوص تصمیم‌گیری برای محل قبلی نمایشگاه اصفهان در پل شهرستان گفت: در این زمینه چند پیشنهاد ارائه شده است که از آن جمله تبدیل ین محل به کوریدور علمی و فناوری استان بوده است.

وی ادامه داد: برای این امر کارخانه ریسباف و محل قبلی نمایشگاه اصفهان در نظر گرفته شده است که دراین زمینه اولین تفاهم‌نامه‌ای که با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در اتاق نهم امضا کردیم این بود که کارخانه ریسباف به عنوان کارخانه نوآوری مورد استفاده قرار گیرد.

ایجاد کارخانه نوآوری در استان اصفهان یک الزام است
گلشیرازی با بیان اینکه ایجاد کارخانه نوآوری در استان اصفهان یک الزام است، تصریح کرد: پیگیر اجرای این طرح هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دومین گزینه برای تغییر کاربری محل نمایشگاه قبلی اصفهان نمایشگاه دائمی فرش و صنایع دستی بود، ادامه داد: این اتفاق خوب است و ما نیز به عنوان دارنده  بیش از ۴۰ درصد از این محل موافق اجرای این طرح هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه در تغییر کاربری محل قدیم نمایشگاه اصفهان هدف ما خدمت رسانی به شهر است، ادامه داد: از این رو جمع آوری این نمایشگاه نیز پیشنهاد شد تا این طرف پل تاریخی شهرستان به سوی دیگر آن متصل شود که البته این اتفاق نیز زیبنده شهر اصفهان است.

کد خبر: ۶۵٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha