۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
صادرات محصولات دامی استان سمنان ۱۰ میلیون دلار ارزآوری داشته است
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان:

صادرات محصولات دامی استان سمنان ۱۰ میلیون دلار ارزآوری داشته است

سمنان- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: با تلاش تولید کنندگان و بهره‌برداران عرصه تولیدات دامی صادرات محصولات دامی استان طی هشت ماهه اول سال جاری ۱۰ میلیون دلار ارزآوری داشته است.

حمید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه با تلاش تولید کنندگان و بهره برداران عرصه تولیدات دامی صادرات محصولات دامی استان طی هشت ماهه اول سال جاری ۱۰ میلیون دلار ارزآوری داشته است، بیان کرد: در حوزه تولیدی اتفاقات خوبی رخ‌داده است که یکی از نمونه‌های شاخص آن به تولید ۱۶۰ قلم انواع داروهای دامی در استان می‌توان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برخی کالاهای استان سمنان منحصر به فرد هستند، بیان کرد: پشم کرک محصول خاص استان است که به کشورهای اروپایی صادر می‌شود و در تمیزکردن لنز تلسکوپ های فضایی استفاده می شود. 

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان بابیان اینکه کاهش تصدی‌گری و سپردن امور به بخش خصوصی و کوچک‌سازی دولت در بدنه دامپزشکی استان صورت گرفته است، بیان کرد: این امر به تسهیل در صادرات منجر می شود. 

حسینی تولید ۱۶۰ قلم انواع داروهای دامی در درون استان سمنان را یک ظرفیت ویژه دانست و تصریح کرد: در هشت ماهه اول سال جاری تولیدات و انواع و اقسام فراورده‌های دامی به آسیای میانه و اروپا فرستاده‌شده است.

کد خبر: ۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha