۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
شرکت آب و فاضلاب مسئولیتی در تامین منابع آبی عشایر همدان ندارد
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

شرکت آب و فاضلاب مسئولیتی در تامین منابع آبی عشایر همدان ندارد

همدان - نیکداد، معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص وضعیت کمبود منابع آبی در اختیار عشایر استان همدان گفت: شرکت آب و فاضلاب مسئولیتی در قبال تامین منابع آبی عشایر ندارد.

حمیدرضا نیکداد در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت آبرسانی به روستاهای همدان اظهار کرد: تعاد ۱۸ روستا از روستاهای شهرستان فامنین توسط تانکر، آبرسانی می شوند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: بخش عمده ای از روستاهای شهرستان فامنین به دلیل افت منابع آبی (که پیشتر نیز با این کمبود منابع آبی روبرو بودند) توسط تانکرهای آب که در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان همدان قرار دارد، آبرسانی می شود.

نیکداد در خصوص وضعیت کمبود منابع آبی در اختیار عشایر استان همدان نیز مطرح کرد: در این رابطه همکاران شرکت آب و فاضلاب مسئولیتی ندارند.

معاون بهره برداری و توسعه آب، شرکت آب و فاضلاب استان همدان تاکید کرد: در این رابطه شرکت آب و فاضلاب مسئولیتی ندارد اما در فصول گرم سال و تابستان به دلیل اینکه آبرسانی به صورت سیار توسط شرکت آب و فاضلاب  استان همدان  انجام می شود در امر آبرسانی به مناطق عشایر نشین به مسئولینی که در بخش عشایری استان همدان فعال هستند کمک و مساعدت می شود.

کد خبر: ۶۵٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha