۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
یک هزار میلیارد ریال برای بازسازی خسارت‌های سیلاب غرب گیلان تخصیص یافت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان:

یک هزار میلیارد ریال برای بازسازی خسارت‌های سیلاب غرب گیلان تخصیص یافت

رشت- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: یک هزار میلیارد ریال برای تامین هزینه‌های ضروری و بازسازی تاسیسات آسیب دیده ناشی از سیل غرب استان تخصیص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، امیر مرادی اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مجدانه نماینده عالی دولت در گیلان و اهتمام رئیس جمهوری و دولت؛ یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین هزینه‌های ضروری اولیه و بازسازی تاسیسات آسیب‌دیده ناشی از سیل شهرستان‌های غرب گیلان اختصاص یافت.

وی افزود: پس از پیگیری‌های مجدانه نماینده عالی دولت در گیلان و اهتمام رئیس جمهوری و دولت، یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین هزینه های ضروری اولیه و بازسازی تاسیسات آسیب دیده ناشی از سیل شهرستان های غرب گیلان اختصاص یافته است.

اواخر شهریورماه امسال و به دنبال بارش شدید باران و سپس وقوع سیلاب در مناطقی از غرب گیلان؛ خسارت‌هایی از جمله به تاسیسات زیربنایی، زیرساخت‌ها و واحدهای مسکونی این مناطق وارد آمد.

پس از جاری شدن سیلاب، استاندار گیلان علاوه بر بازدید میدانی از مناطق سیل زده، گزارش‌های متعددی به مسئولان کشوری از میزان خسارت های وارده ارائه و خواستار جبران این خسارت ها شده بود.

کد خبر: ۶۴٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha