۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
تسلا مدل وای تحویل مشتریان در چین می شود
رقابت اس یو وی‌های الکتریکی در بزرگترین بازار جهان

تسلا مدل وای تحویل مشتریان در چین می شود

تسلا روز جمعه اعلام کرد، خودروهای اس یو وی یا همان مدل وای ساخت چین را در ماه جاری به مشتریان تحویل خواهد داد.

بازار؛ گروه خودرو: تسلا روز جمعه اعلام کرد که خودروهای اس یو وی این خودروساز که همان مدل وای است. این خودرو ساخت چین بوده و در ماه جاری به به مشتریان تحویل داده خواهد شد. تسلا به عنوان پیشتاز تولید خودروهای الکتریکی در حال توسعه در بزرگترین بازار خودروجهان است.

چین با پرداخت یارانه‌های بسیار زیاد برای توسعه خودروهای الکتریکی قصد کاهش آلودگی هوا ناشی از وسایل نقلیه بنزینی و دیزلی را دارد. کلید اصلی استراتژی جهانی خودروهای برقی را در دست دارد، این خودروساز کارخانه خود را در شانگهای برای توسعه محصولات الکتریکی مانند مدل ۳ توسعه داده و در ماه اکتبر صادرات این مدل را به اروپا آغاز کرد.

براین اساس، ظرفیت تولید شارژرهای خودروهای الکتریکی در شانگهای را افزایش داده و شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود را تقویت کرده است. تسلا در ماه نوامبر بیش از ۲۰ هزار خودرو فروخته است. قیمت پایه تسلا مدل وای در چین ۵۲ هزار دلار بوده که رقبای این خودرو، فولکس واگن، مرسدس بنز و ب ام است. هرچند در این میان استارت آپ‌های نیز مانند نیو آی ان سی، لی اتو آی ان سی و... و. که چینی هستند و اس یو وی تولید می‌کنند، وجود دارند. اما تسلا با استراتژی درست موفقیت قابل توجهی را کسب کرده است.

کد خبر: ۶۴٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha