۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
 آبرسانی به آبیک تا پایان امسال تکمیل می شود
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین:

 آبرسانی به آبیک تا پایان امسال تکمیل می شود

قزوین- ملکی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: از پروژه ۱۷ کیلومتری آبرسانی به آبیک از سد طالقان نزدیک به ۱۰ کیلومتر باقی مانده است که در صورت توافق با پیمانکار تا پایان امسال تکمیل می شود.

یدالله ملکی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از مهم ترین پروژه های حوزه آب در استان قزوین مسئله آبرسانی به شهر آبیک است که مقرر شده با اجرای ۱۷ و نیم کیلومتر مسیر انتقال آب مورد نیاز برای این شهر تامین شود.

وی گفت: تا کنون از این پروژه ۷ کیلومتر آن انجام شده است و ۱۰ کیلومتر باقیمانده در صورت توافق با پیمانکار مورد نیاز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین اظهار داشت: این مسیر باقیمیانده باید با استفاده از لوله های قطر یک سهزار و ۴۰۰ و یکهزار و ۶۰۰ اجرایی شود که می تواند نیاز شهر آبیک به آب شرب را تامین کند.

ملکی افزود: طرح آبرسانی به استان قزوین از سد طالقان یک پروژه طولانی مدت و اجرایی است که بیش از ۳۰۰ کیلومتر خط انتقال دارد که در فاز نخست انتقال آب به سد طالقان از این پروژه با فوریت اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه نیاز طولانی مدت قزوین به آب شرب را تامین و مشکلات مردم ساکن در شهر آبیک را مرتفع می کند.

کد خبر: ۶۴٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha