۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
گاز ۳۲ ساختمان اداری در استان همدان قطع شد
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

گاز ۳۲ ساختمان اداری در استان همدان قطع شد

همدان - فیاض، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بابیان اینکه ۱۵۰۰ ساختمان اداری استان همدان در قالب طرح مدیریت مصرف گاز مورد پایش گروه‌های ارزیابی شرکت گاز قرارگرفته‌اند، گفت: از این تعداد ۲۰ مورد به دریافت اخطار قطع گاز و ۳۲ مورد به قطعی گاز منجر شده است.

عبدالله فیاض در گفتگو با خبرنگار بازار از پایش بیش از یک هزار و ۵۰۰ ساختمان اداری استان همدان در قالب طرح مدیریت مصرف گاز توسط گروه‌های بازرسی شرکت گاز استان همدان خبر داد.

فیاض با اشاره به ابلاغ بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر اعمال مدیریت مصرف سوخت در ادارات دولتی عنوان کرد: پس از ابلاغ این بخشنامه  جلسه ستاد بحران و هماهنگی شرکت گاز برگزار شد.

گروه‌های پایش و ارزیابی شرکت گاز استان همدان باهدف کنترل مصرف ادارات و تأکید بر رعایت دمای آسایش در ادارات آغاز به کارکردند

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با استانداری و فرمانداری‌های شهرستان‌ها،‌ گروه‌های پایش و ارزیابی شرکت گاز استان همدان باهدف کنترل مصرف ادارات و تأکید بر رعایت دمای آسایش در ادارات (دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی) و نیز هماهنگی برای استفاده از سیستم گرمایشی طی ساعت‌های ۱۴ تا ۶ صبح  در سطح استان و نواحی ۲۷ گانه گازرسانی شرکت گاز استان همدان، آغاز به کارکردند.

فیاض ضمن قدردانی از استقبال و همکاری  ادارات از این برنامه شرکت گاز و تشکر از همراهی و همکاری مسئولین ذی‌ربط، بیان کرد: تاکنون با انجام بیش از دو هزار عملیات بازدید بیش از ۱۵۰۰ ساختمان اداری در قالب طرح مدیریت مصرف گاز در  استان همدان مورد پایش گروه‌های ارزیابی شرکت گاز استان قرارگرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۰ مورد به دریافت اخطار قطع گاز و ۳۲ مورد به قطعی گاز منجر شده است

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری امداد گاز استان همدان و نیروی مقاومت بسیج
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری امداد گاز استان همدان و نیروی مقاومت بسیج برای نظارت و پایش دائمی دمای ادارات و سازمان‌های دولتی در قالب مدیریت مصرف گاز ادارات دولتی خبر داد.

عبدالله فیاض با تجلیل از نقش بسیج در تمامی عرصه‌های حساس نظام اسلامی و نیز کنترل بحران‌های ملی و بین‌المللی و حضور به‌موقع در عرصه مقابله با بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله، در خصوص  همکاری نیروی‌های امداد شرکت گاز و نیروهای بسیج  برای پایش دائمی ساختمان‌های اداری و عمومی ازنظر مصرف انرژی در قالب مدیریت مصرف گاز ادارات دولتی ابراز خرسندی کرد.

وی اجرایی شدن این طرح به‌صورت دائمی را در کنترل مصرف گاز طبیعی در ادارات دولتی و مصرف بهینه گاز حائز اهمیت دانست.

کد خبر: ۶۴٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha