۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
تالارهای پذیرایی همدان از پرداخت حق عضویت معاف شدند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

تالارهای پذیرایی همدان از پرداخت حق عضویت معاف شدند

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تالارهای پذیرایی به دلیل رکود و تعطیلی ناشی از محدودیت های اعمال شده برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا، از پرداخت حق عضویت اتحادیه‌های صنفی معاف شدند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان؛ حمیدرضا متین در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهر همدان، اظهار کرد: برهمین اساس رسته های شغلی تالار پذیرایی، چایخانه و قهوه خانه های سنتی و چلوکبابی ها از پرداخت حق عضویت اتحادیه در سال جاری معاف هستند.

وی افزود: همه گیری ویروس کرونا موجب شد برای شکست چرخه انتقال آن، فعالیت برخی مشاغل تا اطلاع ثانوی تعطیل شود که تالارهای غذاخوری و پذیرایی از جمله این اصناف محسوب می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: طولانی شدن ممنوعیت فعالیت، حیات اقتصادی این صنف را با چالشی جدی مواجه کرده که نیازمند حمایت بیشتری هستند.

متین همچنین از افزایش ۱۵ درصدی حق عضویت برخی اتحادیه های صنفی خبر داد و افزود: این افزایش بر اساس تقاضای ۳۵ اتحادیه صورت گرفت که اعضای کمیسیون به آن رای موافق دادند.

وی عنوان کرد: از این پس رسته تولید پوشاک صادراتی به اتحادیه صنف خیاطان و تولید دستگاه ضدعفونی به اتحادیه فروشندگان لوازم الکترونیکی الحاق می شود و متقاضیان برای صدور مجوز به اتحادیه های یاد شده مراجعه کنند.

کد خبر: ۶۴٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha