۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
مصرف گاز در استان همدان ۱۱ درصد افزایش یافته است
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

مصرف گاز در استان همدان ۱۱ درصد افزایش یافته است

همدان - فیاض، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش ۱۱ درصدی مصرف گاز در استان همدان خبر داد و خواستار رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان شد.

عبدالله فیاض در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با افزایش ۱۱ درصدی مصرف گاز در استان همدان مواجه هستیم، گفت: به همین دلیل و از آنجایی که اولویت شرکت گاز استان همدان و خط قرمز این شرکت مصارف خانگی است و باید آن را تامین کنیم محدودیت مصارف در برخی صنایع اعمال می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: محدودیت مصارف در صنایع سنگین از جمله نیروگاه ها، کارخانه های تولید سیمان و کارخانه های فولاد اجرا می شود تا در تامین گاز مورد نیاز مشترکان خانگی با مشکل مواجه نشویم.

فیاض با تاکید بر اینکه مشترکان خانگی باید به موضوع رعایت الگوی مصرف توجه داشته باشند تا محدودیت های کمتری را اعمال کنیم، گفت: باید در نظر داشت که قطع گاز نیروگاه ها ممکن است منجر به قطع برق شود بنابراین از مشترکان درخواست می شود با رعایت الگوی مصرف گاز مانع از قطع گاز نیروگاه ها شوند.

وی تعداد مشترکین  گاز طبیعی در استان همدان را ۶۳۲ هزار و ۴۰۲  مشترک عنوان کرد و گفت: این مشترکان شامل مشترک خانگی، تجاری و عمومی، صنعتی ،عمده و کشاورزی  و نیروگاه ها هستند.

کد خبر: ۶۴٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha