۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
تمهیدات لازم برای تامین مرغ شب عید درچهارمحال وبختیاری اندیشیده شد
معاون جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

تمهیدات لازم برای تامین مرغ شب عید درچهارمحال وبختیاری اندیشیده شد

شهرکرد- مردانی، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش جوجه ریزی در مرغداری های استان، گفت: تمهیدات لازم برای تامین مرغ شب عید درچهارمحال وبختیاری اندیشیده شده است.

سام مردانی در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تامین مرغ شب عید درچهارمحال وبختیاری اندیشیده شده است، اظهار داشت: جوجه ریزی در سالجاری نسبت به سال گذشته در این استان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: جوجه ریزی در مرغداری‌های چهارمحال و بختیاری طی دو ماه آینده به بیش از یک میلیون قطعه می رسد و این در حالی است که در سال گذشته کمتر از این تعداد بوده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تامین نهاده های دامی برای سه ماه آینده مرغداری ها با قیمت دولتی از مهمترین اقدامات در راستای حمایت از مرغداران و کاهش قیمت مرغ در شب عید است.

مردانی تاکید کرد:۲۱۳ مرغداری گوشتی با ظرفیت چهار میلیون و ۶۰۰ قطعه در هر دوره در استان چهارمحال و بختیای فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که مرغ تولیدی مرغداری ها با قیمت پایین تولید شود و در زمان تعیین شده تا شب عید تولید شود و روانه بازار مصرف شود.

کد خبر: ۶۴٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha