۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
اهداف اجرایی راه‌آهن اردبیل فرامنطقه‌ای است/ ضرورت بهره‌برداری از پروژه در زمان مقرر
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

اهداف اجرایی راه‌آهن اردبیل فرامنطقه‌ای است/ ضرورت بهره‌برداری از پروژه در زمان مقرر

اردبیل - بدری، رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: اهداف اجرایی راه‌آهن اردبیل فرامنطقه‌ای است و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم اعتبارات لازم پروژه‌های مهم استان را به نحو احسن اجرا کنیم.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: راه‌آهن اردبیل - میانه پروژه‌ای مهم و شاخص برای کشور و منطفه محسوب می‌شود به طور که به یکی از مطالبات مردم استان تبدیل شده و پیگیری این پروژه جزو اولویت‌های اساسی است.

وی با اشاره به این که خوشبختانه در تأمین اعتبارات این پروژه مشکلی باقی نمانده است بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که این پروژه را در اسرع وقت به اتمام رسانده و تا پایان دولت دوازدهم شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

بدری ادامه داد: به سرانجام رساندن مطالبه مردمی را با جدیت پیگیر هستیم و تمام سعی و تلاش ما به سرانجام رساندن این مطالبه و تحقق اهداف مورد نظر است که امیدواریم بتوانیم با تسریع‌بخشی به اجرای پروژه راکد ماندن چند ساله آن را جبران کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: اهدافی که از اجرای این پروژه به دنبال داریم فرامنطقه‌ای است و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم اعتبارات لازم پروژه‌های مهم استان را به نحو احسن اجرا کنیم و مشکلات مربوطه را برطرف سازیم.

وی اظهار کرد: از سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم تا زمان اتمام این پروژه حمایت‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم با حل مشکلات مالی پروژه به تمامی اهداف خود در راستای اتمام این پروژه جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۶۴٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha