۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
رادیو اینترنتی کشاورزی در تبریز راه اندازی شد
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز:

رادیو اینترنتی کشاورزی در تبریز راه اندازی شد

تبریز- مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز از راه‌اندازی رادیو اینترنتی کشاورزی به منظور ترویج پیام‌ها و دستیابی کشاورزان به آموزش‌های لازم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، فرامرز افشانی در حاشیه مراسم افتتاح دفتر رادیو اینترنتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: اگرچه در ایام کرونا آموزش‌های ترویجی فرد به فرد و گروهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کشاورزان ارائه می‌شود، اما ارائه آموزش‌های عمومی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از ابتدای سالجاری در تبریز آغاز شده است که با توجه به رونق بخش کشاورزی در این شهرستان و نیاز به آموزش بیشتر کشاورزان، رادیو اینترنتی را راه اندازی کردیم تا از این طریق بتوانیم مهمترین موضوعات مرتبط با کشاورزی را به کشاورزان انتقال دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با اطلاع رسانی مناسب و به هنگام به کشاورزان، سال زراعی پربار و پر برکتی در شهرستان تبریز و سراسر استان رقم بخورد.

مدیر رادیو اینترنتی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تبریز نیز بیان کرد: گسترش فناوری‌های نوین و نمایش داشته‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی تبریز، راه اندازی یک رادیوی اینترنتی برای علاقمندان و بهره برداران بخش کشاورزی را در پی داشت تا تجمیع محتواهای پراکنده تولید شده با موضوع بخش کشاورزی در فضای مجازی از دیگر اهداف این شبکه رادیویی به شمار آید.

سعید ایریلوزادیان با بیان این‌که مخاطبان این رسانه شنیداری را طیف‌های گسترده و گوناگونی از بهره برداران و فعالان و عموم علاقه مندان به حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل می‌دهند، گفت: هدف اصلی این رسانه شنیداری، ترویج آموزه‌های مختلف بخش کشاورزی و کمک به اشاعه فرهنگ کشاورزی سالم، علمی و حرفه‌ای، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و انتشار سریع اخبار این حوزه است.

رادیوی اینترنتی بخش کشاورزی شهرستان تبریز، سومین رادیوی اینترنتی استان بعد از شهرستان‌های مراغه و هشترود است که به ۲ زبان ترکی و فارسی در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان راه اندازی شده است.

کد خبر: ۶۴٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha