۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
آمادگی مدیریت شهری پردیس برای رفع موانع تولید با حداکثر ظرفیت
شهردار پردیس عنوان کرد

آمادگی مدیریت شهری پردیس برای رفع موانع تولید با حداکثر ظرفیت

پردیس- شهردار پردیس از آمادگی مدیریت شهری برای رفع موانع تولید با حداکثر ظرفیت و توان خبر داد.

مرتضی همتی در حاشیه بازدید میدانی از چند واحد تولیدی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر پردیس انجام شد در گفتگو با خبرنگار بازار از آمادگی مدیریت شهری برای رفع موانع تولید با حداکثر ظرفیت و توان خبر داد.

شهردار پردیس اظهار داشت: حضور و فعالیت شرکت های موفق و در حال تبدیل به برندهای ملی و حتی جهانی در نواحی کارگاهی فاز هفت علاوه بر افتخاری بزرگ برای این شهر، زمینه ساز ایجاد فرصت های کارآفرینی برای کارگران و حتی نخبگان شهر پردیس است.

وی ادامه داد: خوشبختانه دیدگاه امروز نه تنها مدیریت شهری بلکه مسئولان شهرستان به ویژه جناب آقای رضایی فرماندار محترم، کمک به رفع موانع تولید و تسهیل در امور مجموعه های صاحب ایده با حداکثر ظرفیت و به کار گیری همه امکانات است.

شهردار پردیس تولید را یکی از مهمترین پیش نیازهای توسعه پایدار خواند و افزود: کشورمان امروز به جهات مختلف در شرایطی حساس و سرنوشت ساز قرار دارد و یکی از راه های عبور از این گردنه دشوار کمک به امر تولید و تولیدکننده است.

همتی آموزش را حلقه مفقوده صنعت کشور دانست و گفت: در حال حاضر ارتباط میان نظام آموزشی کشور با تولیدکنندگان، رابطه ای کاربردی و تعریف شده ای نیست، در حالیکه تحصیلات همسو با نیاز صنایع، کمک بسزایی به چرخه تولید و کارآفرینی خواهد کرد.

وی در پایان بر آمادگی کامل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پردیس برای رفع موانع تولید با حداکثر توان و در چارچوب ضوابط قانونی تاکید کرد.

کد خبر: ۶۴٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha