۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
تکمیل راه‌آهن بوشهر - شیراز با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه
وزیر راه و شهرساز خبر داد؛

تکمیل راه‌آهن بوشهر - شیراز با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه

بوشهر - وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین مالی، پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز را به سرانجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی چهارشنبه‌شب در نشست با مسئولان استان بوشهر در عسلویه اظهار داشت: شاهد اقدامات خوبی در زمینه طرح اقدام ملی مسکن هستیم که در استان بوشهر نیز با تلاش بنیاد مسکن و اداره‌کل راه و شهرسازی کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی یکی از موضوعات مهم در استان بوشهر را تکمیل راه‌اهن بوشهر - شیراز دانست و اضافه کرد: این پروژه از دغدغه‌های مهم مردم استان است که تلاش شده تا از راه‌های مختلف برای تامین اعتبار مورد نیاز پروژه اقدام شود.

وزیر راه و شهرسازی استفاده از بازار سرمایه را یکی از راهکارهای مهم برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه راه آهن بوشهر - شیراز دانست و افزود: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین مالی، این پروژه  را به سرانجام برسانیم.

وی از تلاش و برنامه‌ریزی برای احداث خط ریلی جدید از مرز پاکستان به سمت کراچی- شلمچه و عراق خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر مطالعات پروژه، برای تامین مالی آن نیز باید یک مدل جدید را ایجاد کنیم.

اسلامی بیان کرد: در راستای بازآفرینی شهری و نوسازی شهرها و روستاها در سطح کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش می‌شود که نقطه فرسوده در سطح کشور نداشته باشیم.

وی استان بوشهر را در زمینه بهسازی بافت‌های فرسوده پیشتاز دانست و ادامه داد: بیشتر روستاها و شهرهای استان بوشهر به معنای واقعی کلمه نوسازی شده اند و این اقدام بزرگی است.

کد خبر: ۶۴٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha