۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
تعطیلی ادارات برخی از شهرستانهای استان اصفهان به علت تداوم آلودگی هوا
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

تعطیلی ادارات برخی از شهرستانهای استان اصفهان به علت تداوم آلودگی هوا

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ادارات برخی از شهرستان های استان اصفهان فردا پنج شنبه ۱۱ دیماه یه علت آلودگی هوا تعطیل هستند.

منصور شیشه فروش در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش آلودگی و آلاینده های جوی در برخی از شهرستانهای استان اصفهان اظهار داشت: ادارات و نهادهای عمومی و غیردولتی بخشهای مرکزی شهرستان های اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر، کاشان و شهرستان های مبارکه، خمینی شهر، لنجان، فلاورجان، برخوار و آران و بیدگل فردا پنج شنبه ۱۱ دیماه تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه این تعطیلی شامل مراکز امدادی، خدماتی و بانکها نمی شود، ابراز داشت: قسمت اداری شهرداری ها نیز تعطیل ولی قسمتهای خدمات رسان شهرداری از تعطیلی فردا مستثنی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: این تصمیم در پی تشدید شرایط الودگی هوا و پیش بینی ماندگاری وافزایش غلظت الاینده های جوی، افت محسوس دما و وارونگی دما و بر مبنای تصویب کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوای استان و به منظور کاهش تراکم وسطح تماس با آلاینده ها و سلامت عمومی اجرایی می شود.

وی ضمن توصیه جدی به عموم مردم در مورد کاهش تردد خودروها و جلوگیری از انجام سفرهای غیرضرور شهری و برون شهری افزود: استفاده از ماسک، عدم ورزش و فعالیت بدنی در فضای باز، رعایت پروتکلهای بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا و آلودگی هوا و مدیریت مصرف گاز را به تمام هموطنان عزیز پیشنهاد می کنیم.

کد خبر: ۶۴٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha