۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
رشد ۱۵ درصدی حمل کالا با ناوگان جاده‌ای استان قزوین
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قزوین خبر داد

رشد ۱۵ درصدی حمل کالا با ناوگان جاده‌ای استان قزوین

قزوین- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از افزایش ۱۵ درصدی میزان حمل کالا در استان طی آذرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، علیرضا معیری‌پور  با اعلام  افزایش ۱۵ درصدی میزان حمل کالا در استان طی آذرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: تناژ  بار حمل شده توسط ۱۰ هزار ناوگان باربری شاغل در چرخه حمل و نقل کالای استان نسبت به آبان ماه سال جاری نیز افزایش ۷ درصدی نشان می دهد.

وی اضافه کرد: این رشد قابل توجه در میزان حمل کالا مرهون تلاش ۱۲ هزار و ۷۰۰ راننده خدوم و ۸۴ شرکت حمل و نقل استان است که به ویژه در شرایط کمبودهای فعلی در حوزه های تامین لاستیک و لوازم یدکی بی وقفه در حال خدمت رسانی هستند.

معیری‌پور همچنین به آمار حمل بار در ۹ ماهه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت با توجه به شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا بیش از ۷میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا در استان حمل شده که این مقدار نیز افزایش ۳ درصدی نشان می دهد.

وی اظهار داشت: خاک معدنی، انواع نوشابه و مواد پاک‌کننده به ترتیب از بیشترین کالاهای حمل شده با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بوده است.

معیری‌پور گفت: امیدواریم با جلب همکاری  دستگاه‌های مربوط و اجرای کامل قوانین موجود و همچنین جذب تمام تولیدات صنعتی و محصولات کشاورزی، بارهای معدنی و ساختمانی روز به روز شاهد فعالیت ناوگان حمل و نقل و شکوفایی اقتصادی بخش حمل و نقل و به تبع آن کاهش آثار مشکلات و مسایل این قشر زحمتکش باشیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: به منظور اجرای قوانین و حفظ حقوق رانندگان و شرکت های قانونمدار حمل و نقلی و همچنین کوتاه کردن دست دلالان ، گشت‌های کنترل دروازه‌ای با همکاری پلیس راه تشکیل و در طول راههای حوزه استتحفاظی مستقر بوده و با برهم زنندگان نظم و عدالت توزیع بار در حوزه حمل و نقل برخورد جدی خواهند کرد.

کد خبر: ۶۴٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha