۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
اصناف کشور با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با استکبار را دنبال خواهند کرد
بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

اصناف کشور با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با استکبار را دنبال خواهند کرد

جامعه بزرگ اصناف کشور هیچگاه پس از شهادت سرداران و دانشمندان خود از پای نشست و با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را دنبال کرده و خواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

شهادت سلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن. و شهید سلیمانی، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است. (مقام معظم رهبری)

این روزهایی که در آن قرار داریم مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس و یارانشان است.

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود. ایشان نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند و الحق که نام سردار دل‌ها برازنده او بود.

دشمن به خاطر ترس از همین جایگاه در قلوب ملت ستمدیده و آزاده دنیا و از روی استیصال و درماندگی اقدام به ترور ایشان کرد و با این کار دولت آمریکا سعی کرد نشان دهد که نماد مقاومت را زده و مقاومت تمام شده است. غافل از آنکه درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شد و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم جوشید.

خون حاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز بود، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد ماند. انسجام ملی مردم ایران را پس از شهادت ایشان دو چندان و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل شد.

جامعه بزرگ اصناف کشور هیچگاه پس از شهادت سرداران و دانشمندان خود از پای نشست و با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را دنبال کرده و خواهد کرد و یقین دارد پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.

کد خبر: ۶۴٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha