۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
تکمیل وجه ۶۰۴۲ متقاضی اقدام ملی مسکن در استان همدان
معاون راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

تکمیل وجه ۶۰۴۲ متقاضی اقدام ملی مسکن در استان همدان

همدان - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تکمیل وجه ۶ هزار و ۴۲ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان مهلت اعلام شده در این استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی همدان مجید صالحی‌امیر تعداد متقاضیانی که با تکمیل مدارک ثبت‌نامشان در طرح اقدام ملی مسکن نهایی شده را ۹ هزار و ۳۴۷ نفر برشمرد و گفت: تاکنون ۶ هزار و ۴۲ متقاضی وجه اولیه خود را واریز کرده‌اند.

وی تعداد متقاضیان حائز شرایط را ۱۳ هزار و ۷۷ نفر عنوان کرد و ادامه داد: با پایان مهلت تکمیل پرونده متقاضیان پالایش ثبت‌نام‌کنندگان انجام و در صورت آزادشدن ظرفیت، در شهرهای دارای ظرفیت، ثبت‌نام مجدد صورت خواهد گرفت.

صالحی ادامه داد: متقاضیانی که تا پایان آذرماه برای تکمیل مدارک مراجعه نکرده‌اند از سامانه به‌طور خودکار حذف می‌شوند اما فرم سابقه (ج) آن‌ها قرمز نشده و تفاوتی با سایر افراد ندارند.

صالحی بابیان اینکه پرداخت وام ودیعه مسکن در استان همدان نیز  انجام‌شده و گفت: تاکنون در استان همدان به چهار هزار و ۸۸۸ متقاضی در مجموع مبلغ ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در استان همدان را ۲۱ هزار و ۲۱۵ نفر خواند و افزود: از این تعداد هفت هزار و ۱۱۸ نفر دارای شرایط بوده‌اند که سقف تسهیلات کمک‌ودیعه اجاره مسکن برای مستأجران در استان ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است و دریافت وام ودیعه مسکن عامل قرمز شدن فرم جیم نیست و متقاضیان می‌توانند از سایر تسهیلات بانک مسکن نیز استفاده کنند.

کد خبر: ۶۴٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha