۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
انتصاب مدیران‌عامل‌ سازمان‌های «ملی زمین و مسکن» و «مجری ساختمان‌ها و تأسیسات»
در احکام جداگانه توسط وزیر راه وشهرسازی انجام شد

انتصاب مدیران‌عامل‌ سازمان‌های «ملی زمین و مسکن» و «مجری ساختمان‌ها و تأسیسات»

اسلامی، وزیر راه وشهرسازی در احکام جداگانه‌ای «اصغری مهرآبادی» را به‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و «نبیان» را به‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حکم انتصاب احمد اصغری مهرآبادی به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و تصویب هیأت محترم وزیران و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب می‌نمایم.

همچنین وزیر راه وشهرسازی در حکم جداگانه ای، خطاب به علی نبیان بیان کرد: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی شما را به سمت رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب می کنم.

بنابر این گزارش احمد اصغری مهرآبادی پیش از این قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و"علی نبیان" پیش از این معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بودند.

کد خبر: ۶۴٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha