۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
گروه نظارتی ویژه در کهگیلویه و بویراحمد برای طرح تنظیم بازار تشکیل شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

گروه نظارتی ویژه در کهگیلویه و بویراحمد برای طرح تنظیم بازار تشکیل شد

یاسوج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه نظارتی ویژه برای کنترل نحوه تامین، جذب، توزیع و قیمت گذاری میوه، به خصوص میوه طرح تنظیم بازار تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سالار حسین پور عصر یکشنبه در نشست کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی استان افزود: نظارت ویژه بر مراکز نگهداری کالا، سردخانه‌ها و انبارها و بررسی میزان موجودی انواع کالا مخصوصا کالاهای اساسی انجام می شود.

وی بیان داشت: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹، از اول اسفند ۹۸ تا پایان ماه مبارک رمضان بر کالاها و خدمات در سطح استان انجام می شود.

حسین پور افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همراهی استانداری، اتاق اصناف مرکز استان، سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای نظارتی دیگر، طرح‌ ویژه‌ نظارتی نوروز را در استان وسایر شهرستانها اجرا می کند.

وی تصریح کرد: همه واحدهای صنفی استان همچون عرضه‌کنندگان کالا و واحدهای خدماتی در این طرح، به شکل ویژه زیر نظر بازرسان این سازمان قرار می‌گیرند.

حسین پور افزود: در ایام پایانی سال، افزایش تقاضای عمومی وجود دارد و این نظارتها در راستای ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی مصرف کنندگان انجام می شود.

وی بررسی دقیق و کارشناسی شده، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به گزارشات مردمی را از دیگر اهداف طرح نظارتی ویژه ایام نوروز عنوان کرد.

کد خبر: ۶٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha