۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مجلس بودجه آبرسانی به مناطق محروم را اصلاح می‌کند
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

مجلس بودجه آبرسانی به مناطق محروم را اصلاح می‌کند

ناصری نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس بودجه آبرسانی به مناطق محروم را اصلاح می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجید ناصری نژاد با انتقاد از افزایش بودجه وزارت  نیرو در لایحه بودجه، گفت: یکی از معضلات جدی کشور آب‌رسانی و بالا بردن کیفیت آب شرب مناطق مختلف کشور است به همین دلیل بیشتر مطالبات نمایندگان حول محور آب و برق می‌چرخد و رئیس مجلس در سفر خود به خوزستان اذعان کرد؛ خوزستان دو مشکل دارد که اولی آب و دومی ایجاد اشتغال است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از اقدامات عمرانی در حوزه آب به دلیل کمبود بودجه نیمه کاره رها شده‌اند و درصورت عدم تکمیل این طرح‌ها هزینه مضاعفی به کشور تحمیل می‌شود لذا ضرورت داشت دولت در لایحه بودجه به این بخش توجه بیشتری می‌کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه با وجود آنکه هزینه‌های وزارت نیرو در یک سال اخیر حداقل یک و نیم تا دو برابر شده اما بودجه این وزارتخانه افزایش خاصی نداشته و در لایحه توجه‌ای به تولید برق، توسعه برق‌رسانی، تجهیزات نیروگاه ها، افزایش خطوط آب‌رسانی، سدسازی و... نشده است.

به گفته ناصری نژاد مجلس، سعی می‌کند در راستای افزایش بودجه آبرسانی به مناطق محروم با مدیریت هزینه‌ها و کاهش هزینه‌های غیرضرور لایحه بودجه را اصلاح کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حضور و مشارکت ضعیف وزراء و مسئولان دستگاه‌ها در مجلس در زمان بررسی لایحه بودجه، گفت: در ادوار گذشته مجلس به دلیل آنکه وزراء و مسئولان دستگاه‌ها در کمیسیون‌ها حضور بیشتری داشتند بسیاری اصلاحات به نفع مردم در لایحه بودجه ایجاد می‌شد.

کد خبر: ۶۴٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha