۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
ادارات ۱۰ شهرستان اصفهان فردا تعطیل است/بانک ها باز هستند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

ادارات ۱۰ شهرستان اصفهان فردا تعطیل است/بانک ها باز هستند

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در ۱۰ شهرستان استان اصفهان فردا تعطیل است.

منصور شیشه فروش در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تشدید شرایط آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده ها و همچنین افزایش میانگین شاخص کیفی هوا اظهار داشت: به منظور پیشگیری از تهدید سلامت عمومی جامعه دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در ۱۰ شهر استان اصفهان فردا تعطیل است.

وی با بیان اینکه ادارات دولتی و غیر دولتی در ۱۰ شهر اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر، میمه، مبارکه، خمینی شهر، لنجان، برخوار، فلاورجان، کاشان و آران و بیدگل  تعطیل شدند، ابراز داشت: دستگاه های خدماتی و امدادرسانی و درمانی از این تعطیلی مستثنی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان  اخبار برخی رسانه ها مبنی بر تعطیلی  بانکها را رد کرد و گفت:  بانک ها و بخش های امدادی شهرداری نیز شامل این تعطیلی نشده و فقط بخش های اداری شهرداری ها تعطیل هستند.

کد خبر: ۶۴٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
      3 1
      ظاهرا جناب شیشه فروش فقط به فکر تعطیلیِ سه روزه خودشون هستند که همیشه تعطیلی ها را به روز 4شنبه موکول میکنند چون خودشان روز 5شنبه هم تعطیل هستند و بدین صورت سه روز برای خودشان استراحت اعلام میکنند این نظریه ایشون که بانکها را هم تعطیل نکردند شایسته تقدیر است چون ظاهرا نمیدانند در روزهای تعطیل مردم تمام کارهای بانکی یادشان میافتد و بانکها از همیشه شلوغ تر میشوند
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      0 0
      سلام به خدا کارمندای بانک هم شش دارن آبشش که ندارن که آلودگی هوا هم باید برن سر کار این همه فوت شدند بندگان خدا به خاطر کرونا حالا تعطیلشون نمیکنید که همه برن به کارای بانکیشون برسن و این بندگان خدا به خطر بیافتن و ما خانواده ها منتظرشون باشیم و استرس داشته باشیم