۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
نصب ۲۴۰۰ انشعاب گاز در البرز
تا پایان آذر ماه انجام شد

نصب ۲۴۰۰ انشعاب گاز در البرز

کرج- مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۷ کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی استان افزوده شده گفت: تا پایان آذرماه دو هزار و ۴۰۰ انشعاب گاز در البرز نصب شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، حسین تقی نژاد با اعلام این خبر، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون به میزان بیش از ۱۵۷ کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی استان افزوده شده که با این وجود، میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون، به بیش از ۶۵۲۱ کیلومتر رسیده است.

تقی نژاد افزود: در این بازه زمانی، تعداد دو هزار و ۴۶۴ انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده که از این تعداد، هزار و ۵۰۳ علمک در شهرها و ۹۶۱ انشعاب در روستاها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تصریح کرد: تعداد انشعابات نصب شده با احتساب تعداد علمک‌های نصب شده در سالجاری به۲۷۸ هزار و ۵۸۹  انشعاب رسیده است.

بهره مندی ۱۵۹ روستای البرز از گاز طبیعی
تقی نژاد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، ۲۳ هزار و ۴۶۴ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت شده که در همین راستا، تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت، به ۸۹۸ هزار و ۱۵۶ مشترک رسیده است.

وی در ادامه روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان البرز را ۱۵۹ روستا برشمرد و همچنین از اجرای بیش از شش هزار و ۵۰۵ کیلومتر شبکه گذاری تا پایان آبان ماه سال جاری در در استان البرز خبر داد که از این میزان، ۱۴۲ کیلومتر آن مربوط به هشت ماه ابتدای امسال است.

تقی نژاد با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، افزود: از کلیه همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم با توجه به شروع فصل سرد، نسبت به رعایت موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده، ان‌شاءالله شاهد هیچگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

کد خبر: ۶۴٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha