۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
اصلاحات مجلس در بودجه به نفع معیشت مردم انجام می شود
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس:

اصلاحات مجلس در بودجه به نفع معیشت مردم انجام می شود

نادران، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس گفت: رای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ به کلیات لایحه بودجه معنادار بود و امیدواریم بعد از این، اصلاحات مدنظر نمایندگان مخالف و موافق نسبت به بودجه به نفع معیشت مردم انجام شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس، با اشاره به نامه امروز رئیس جمهور به رئیس مجلس مبنی بر اینکه تراز منابع و مصارف لایحه بودجه اصلاح شده است، گفت: مجلس شورای اسلامی از زمان دریافت لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ علی‌الرغم عدم توضیحات نماینده دولت درباره جزئیات و آثار اقتصادی و اجتماعی آن در جامعه، با دقت این سند مالی کشور را مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: کمیسیون‌های تخصصی مجلس از همان ابتدا با دقت لایحه بودجه سال آینده را بررسی و نقدهای مبنایی اساسی خود را نسبت به آن اعلام کردند.

نادران با بیان اینکه فضای عمومی مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ رد کلیات بودجه به دلیل وجود ایرادات فراوان بود، اظهار کرد: نمایندگان مجلس انتظار داشتند تا دولت ایرادات لایحه بودجه را اصلاح کند اما بعد از برگزاری جلسه سران قوا، گفت‌وگوها و تعاملات درونی مجلس و حضور مسئولان دولتی در نشست کمیسیون تلفیق بودجه و ارائه استلال‌های مختلف سرانجام با تصویب کلیات، بهترین تصمیمی را که می‌توانستند، بگیرند را اتخاذ کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تاکید کرد: رای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ به کلیات لایحه بودجه معنادار بود و امیدواریم بعد از این، اصلاحات مدنظر نمایندگان مخالف و موافق نسبت به بودجه به نفع معیشت مردم انجام شود.

 رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس تصریح کرد: این کمیسیون تلاش می‌کند تا بودجه‌ای را تقدیم صحن علنی مجلس کند که مورد موافقت نمایندگانی که امروز در صحن مجلس مخالف لایحه بودجه دولت بودند، قرار بگیرد.

کد خبر: ۶۴٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha