۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
فردا؛ آغاز بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس خبر داد

فردا؛ آغاز بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰

زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ از فردا در کمیته‌های تخصصی این کمیسیون آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، رحیم زارع در حاشیه نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ با حضور در جمع خبرنگاران، افزود: کلیات لایحه بودجه سال آینده با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونانش در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس درباره آن رأی گیری شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه، تصریح کرد: کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ با ۲۳ رأی موافق، ۱۹ رأی مخالف و یک رأی ممتنع به تصویب رسید و از فردا کمیته‌های تخصصی این کمیسیون کار بررسی جزئیات بودجه سال آینده را آغاز خواهند کرد.

 زارع در ادامه با اشاره به برخی نظرات در کمیته‌های تخصصی کمیسیون تلفیق در مورد تبصره‌های ۴ و ۱۴ لایحه بودجه سال آینده گفت: حتما اصلاحاتی در حوزه هدفمندی یارانه ها، منابع صندوق توسعه ملی در حوزه نرخ ارز در کمیته‌های تخصصی انجام خواهد شد و در کمیسیون تلفیق تصویب می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ افزود: ۱۶ کمیته تخصصی از فردا چهارشنبه تا جمعه فرصت دارند تا اصلاحات لازم را در لایحه بودجه اعمال کنند و تا جایی که می‌توانند به دولت در این زمینه کمک کنند، کمیسیون تلفیق روز شنبه جزئیات لایحه ۱۴۰۰ را بررسی می‌کند تا برای تصویب به صحن علنی مجلس ارائه شود.

 زارع همچنین گفت: در ۲۵ روز گذشته موافقان و مخالفان لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بحث‌های کارشناسی زیادی در حوزه‌های مختلف درآمدهای نفتی، مالیاتی و بحث‌هایی مانند سلامت، آموزش، همسان سازی حقوق بازنشستگان داشتند و این مطالب در کمیسیون تلفیق ارائه شد.

کد خبر: ۶۴٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha