۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
افزایش میزان جوجه ریزی در همدان/ ۴ پروژه بزرگ دامی در دست اجرا است
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد:

افزایش میزان جوجه ریزی در همدان/ ۴ پروژه بزرگ دامی در دست اجرا است

همدان - دولو، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه قیمت مرغ و تخم مرغ با نوسانات مختلفی مواجه بود، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده میزان جوجه ریزی در استان همدان افزایش یافت.

علی دولو در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت تولید مرغ و تخم مرغ در استان همدان اشاره کرد و گفت: قیمت مرغ و تخم مرغ با نوسانات مختلفی مواجه بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده میزان جوجه ریزی در استان همدان افزایش یافت.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه در شهریور ماه و مهر ماه با افت جوجه ریزی در استان همدان مواجه شدیم که دلیل آن نوسانات در عرضه نهاده‌ها بود، ادامه داد: در آبان ماه و آذر ماه تولید مرغ و تخم مرغ در استان همدان خوب بود و حتی مازاد بر نیاز تولید کردیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۸۶ هزار تن شیر، ۳۱ هزار تن گوشت، ۷۷ هزار تن گوشت مرغ، ۱۷ هزار تن تخم مرغ و سه هزار و ۴۷۰ تن عسل در استان همدان تولید شد، بیان کرد: امسال پیش‌بینی شده افزایش تولید داشته باشیم تا  بهره‌وری و نیاز جامعه تامین شود.

دولو با بیان اینکه در حوزه تولیدات دامی باید بر ظرفیت‌های استان همدان تکیه کنیم، افزود: امسال در حوزه دامداری چندین پروژه بزرگ شامل چهار واحد بزرگ شش هزار راسی با سرمایه گذاری شرکت شستا پیگیری می‌شود که ۲۴ هزار راس دام به ظرفیت استان همدان اضافه می‌کنند ضمن اینکه جهش بزرگی در حوزه تولید است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه یک سرمایه گذاری بزرگ با تولید ۲۱ نوع محصول دامی و کشاورزی در استان همدان در حال اجراست، اضافه کرد: این سرمایه گذاری نشان دهنده جهش بزرگی در حوزه تولید اشتغال در استان همدان است.

کد خبر: ۶۴٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha