۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
۲۵۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان برای دوگانه سوز شدن ثبت نام کردند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

۲۵۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان برای دوگانه سوز شدن ثبت نام کردند

شاهرود- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از اجرای موفق طرح دوگانه سوز نمودن خودروهای عمومی در استان سمنان خبر داد و گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ خودرو در این طرح نام نویسی کرده‌اند.

علی اکبر عربعامری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار بررسی شرایط گازسوز کردن خودروهای استان سمنان از اجرای موفق طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام بیش از دو هزار و ۵۴۰ خودروی عمومی شامل باری و مسافری در طرح گازسوز کردن خودروها تا کنون در سطح استان سمنان صورت گرفته است، تاکید کرد: مردم استقبال خوبی از طرح داشته‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: در این طرح تاکسی، تاکسی‌ون، وانت، نیسان‌بار و کامیونت‌های بنزین‌سوز حضور دارند که تاکنون تعداد دو هزار و ۴۰ دستگاه خودروی عمومی در سطح استان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شده‌ و کار مابقی نیز در دست اجرا است.

عربعامری با بیان ایکه داوطلبان این طرح می توانند با ثبت نام، درسامانه www.gcr.niopdc.ir خودروی خود را به‌صورت رایگان تبدیل کنند، گفت: در حال حاضر پنج کارگاه شامل سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود به این امر اختصاص داده شده است.

وی افزود: با تداوم اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی، پایش وکنترل دوره‌ای بر نحوه گاز سوز کردن خودروها توسط کارشناسان این شرکت، تغییر الگوی مصرف، جایگزینی گاز CNG به‌جای بنزین در سبد سوخت خانوارها، ایجاد شرایط برای جذب سرمایه گذار و همچنین استفاده از توان بخش خصوصی برای احداث جایگا ه های CNG در مکان های دارای پتانسیل برای احداث جایگاه های کوچک مقیاس، جدید و افزایش ظرفیت از جمله اقدامات این شرکت در راستای توسعه صنعت CNG است.

کد خبر: ۶۴٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha