۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اقلیم کردستان عراق
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت خبر داد

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اقلیم کردستان عراق

پیلتن، مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق-اربیل در اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در سال ۱۳۹۹ در زمینه توسعه همکاری‌های تجاری با کشورهای همسایه از طریق برگزاری نمایشگاه‌های معرفی کالا و محصولات ایرانی، نمایشگاه اختصاصی ایران از ۱۸ لغایت ۲۱ اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اربیل کردستان عراق با همکاری کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل و تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت برگزار خواهد شد.

وی افزود:  شرکت نمایشگاهی زریان معتمد ایده‌گستر با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران اقدام به برپایی این نمایشگاه خواهد کرد.

پیلتن ادامه داد: این نمایشگاه میزبان محصولات ایرانی در زمینه های لوازم و تجهیزات ساختمان، فولاد و معادن، لوازم خانگی، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی و ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی بوده و شرکت‌کنندگان در آن از تسهیلات حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار خواهند بود.  

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: با توجه به زمینه‌ها و ظرفیت‌های مناسب صادرات به کشور عراق به نظر می‌رسد حضور شرکت‌های تولیدی ایرانی در این نمایشگاه بتواند نقش مهمی در شناخت بازار و همچنین آشنایی تجار و مصرف‌کنندگان عراقی با تولیدات این شرکت‌ها ایفا کند.

گفتنی است، علاقمندان به مشارکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در اقلیم کردستان عراق- اربیل میتوانند با مراجعه به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران و از طریق فراخوان درج شده در این پورتال، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مجری نمایشگاه ارتباط برقرار کنند.

کد خبر: ۶۳٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha