۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
انتقال تمام خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به درگاه خدمات الکترونیک
با تغییر کارکرد سایت صندوق بازنشستگی اجرایی شد

انتقال تمام خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به درگاه خدمات الکترونیک

با تغییر چهره و کارکرد سایت اصلی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir از این پس تمام خدمات الکترونیکی این صندوق صرفا در درگاه خدمات الکترونیکی به نشانی sabasrm.ir ارایه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، پیش از این، خدمات الکترونیکی یا غیرحضوری صندوق بازنشستگی هم در سایت اصلی صندوق به نشانی cspf.ir و هم در درگاه خدمات الکترونیکی به نشانی sabasrm.ir ارایه می‌شد، اما با تغییراتی که در سایت cspf.ir صورت گرفته و عملکرد آن را به «خبری و اطلاع‌رسانی» تغییر داده است، خدمات الکترونیکی صندوق منحصرا در درگاه خدمات الکترونیکی ارایه می‌شود.

این درگاه در تیرماه سال جاری توسط محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید، اما برای پیش‌گیری از هرگونه اختلال و سردرگمی برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران عزیز، مقرر شد برای مدتی، خدمات الکترونیکی صندوق همزمان در سایت cspf.ir نیز برقرار باشد.

اکنون که سایت جدید cspf.ir با تغییرات جدیدی در ظاهر و محتوا رونمایی شده است، خدمات الکترونیکی مثل فیش و حکم حقوق، گواهی کسر از حقوق، بیمه تکمیلی درمان، طرح یاری، گروه انتخاب، بیمه ملت و سایر خدمات صندوق بازنشستگی کشوری صرفا از طریق سایت sabasrm.ir در دسترس خواهد بود.

هدف از تفکیک سایت خبری و اطلاع‌رسانی صندوق از درگاه خدمات الکترونیکی، توسعه و تسهیل استفاده از خدمات الکترونیکی و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های خبری و اطلاع‌رسانی اعلام شده است.

بنابر این گزارش، سایت cspf.ir از روز یکشنبه، ۷ دی‌ماه ۱۳۹۹ به شکلی جدید در دسترس قرار گرفته است.

کد خبر: ۶۳٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha