۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
انباشته شدن ۲۸۰۰ فقره کارت سوخت در باجه معطله پست همدان
مدیرکل پست استان همدان در گفتگو با بازار مطرح کرد:

انباشته شدن ۲۸۰۰ فقره کارت سوخت در باجه معطله پست همدان

همدان - امیدی، مدیرکل پست استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری افزون بر دو هزار و ۸۰۰ فقره کارت سوخت به عنوان معطله در پست همدان باقی مانده که یا مالکیت آن ها تغییر داشته یا آدرس های مورد نیاز ناقص ثبت شده است.

محمد امیدی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت کارت های سوخت در همدان عنوان کرد: تمام کارت سوخت های سال ۹۸ و سال های قبل یا توزیع شده یا به علت عدم مراجعه گیرندگان  و درخواست طرف قرار داد به شرکت پست عودت شده است.

مدیرعامل شرکت پست استان همدان در این رابطه افزود:  از ابتدای سال جاری کمتر از پنج درصد و رقمی حدود دو هزار و ۸۰۰ فقره کارت سوخت به عنوان معطله در پست همدان باقی مانده که یا مالکیت آن ها تغییر داشته یا آدرس های مورد نیاز، ناقص ثبت شده است.

مدیرکل پست همدان از شهروندان خواست پیش از مراجعه به باجه های پست، با حضور در دفاتر پلیس + ۱۰ و دریافت بارکد، از محل کارت سوخت مطلع شده سپس برای دریافت کارت سوخت به این اداره مراجعه کنند.

وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: پیگیری تامین وجود لایه مرزبندی محلات و نامگذاری آن در شهرداری‌های استان همدان با اعلام بخشنامه های کمیته نامگذاری معابر و شورای عالی استان در دستور کار جاری شهرداری‌ها است که با پیگیری مستمر پست استان همدان در دست انجام است.

نامگذاری معابر و نصب پلاک آبی در اکثر شهرهای استان همدان در دستور کارقرار گرفته است

امیدی ادامه داد: از ابتدای سال جاری نامگذاری معابر و نصب پلاک آبی در اکثر شهرهای استان همدان در دستور کارقرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت پست استان همدان عنوان کرد: اشتراک گذاری اطلاعات بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان همدان از ابتدای سال جاری در دستور کار این اداره است.

امیدی از راه اندازی سامانه جدید درگاه خدمات الکترونیکی جی نف به آدرس (https://gnaf.post.ir) در دوران شیوع بیماری کرونا خبرداد و یادآور شد: عموم شهروندان، سازمان ها و نهادهای دولتی و بنگاه های اقتصادی می توانند با مراجعه به این سامانه و طی چند مرحله ساده، خدمات مربوط به کد پستی را بدون مراجعه حضوری به واحدهای پستی دریافت کنند.

کد خبر: ۶۳٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha