۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
ساخت و بازسازی اماکن خدمات رسان شهرداری باغستان عملیاتی شد
شهردار باغستان:

ساخت و بازسازی اماکن خدمات رسان شهرداری باغستان عملیاتی شد

شهریار- شهردار باغستان از برنامه‌ریزی برای احداث و بازسازی مراکز اداری شهرداری باغستان با تاکید بر رعایت تمامی اصول فنی و مهندسی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان خبر داد.

حسن رنجبر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح های عمرانی بازسازی تعدادی از مراکز اداری شهرداری باغستان که پس از حادثه آبان ماه سال گذشته دچار اخلال در خدمات شده بود پرداخت و در این باره اظهار داشت: بخش عمده ای از اماکن شهرداری باغستان در حوادث آبان ماه سال گذشته دچار خسارت شده بودند که این موضوع به جد در دستور کار اعضای شورای اسلامی و شهرداری باغستان قرار گرفت که در همین راستا، طراحی اصولی و کاربردی اماکن با در نظر گرفتن امنیت، سلامت کارکنان و توجه به طراحی نمای ساختمان ها انجام شد.

وی ادامه داد: اماکن خدمات رسان در فرآیند تکریم ارباب رجوع، انجام امورات اداری و پاسخ به نیازهای اساسی حائز اهمیت است و ساختمان‌های اداری ماهیتی جز خدمت رسانی به شهروندان نداشته و این مراکز متعلق به شهر و شهروندان است که در توسعه پایدار شهری موثر هستند.

وی افزود: ساختمان‌ها و فضاهای اداری با توجه به تردد بالای روزانه و لزوم تکریم ارباب رجوع بایستی به بهترین نحو به منظور سهولت در خدمات رسانی و جذب بالاترین بازدهی طراحی شود.

شهردار باغستان گفت: متاسفانه پس از عبور از آبان ماه سال گذشته و تخریب و ورود خسارات به بخش عمده‌ای از ساختمان‌ها و مراکز اداری شهرداری باغستان، مدیریت شهری باغستان با تاکید بر عدم اخلال در فرآیند خدمات رسانی روزانه به شهروندان ساخت و بازسازی مراکز اداری شهرداری را بنابر اولویت را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: در همین راستا طی یک سال گذشته بازسازی و احداث مجدد ساختمان‌های شهرداری مرکزی، ساختمان معاونت خدمات شهری و امور شهر، ساختمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، ساختمان ایستگاه آتش نشانی محله نصیرآباد و ساختمان شهرداری ناحیه یک باغستان توسط شهرداری باغستان انجام شد.

شهردار باغستان تصریح کرد: البته اقدامات شهرداری باغستان در بازسازی و راه‌اندازی مراکز اداری و خدمات متداول مختص به این مراکز نبوده است و شهرداری باغستان در حوزه‌ها و موضوعات مختلفی اقدامات مربوط را انجام داده است که تمام این‌ها در راستای هدفی جز خدمت به مردم نیست.

کد خبر: ۶۳٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha