۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
آمادگی بازار تبریز برای نوروز ۹۹
در جلسه مشترک اصناف بازار تبریز عنوان شد؛

آمادگی بازار تبریز برای نوروز ۹۹

تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از آمادگی بازار تبریز به عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی شاخص در استان، برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی آبدار ظهر امروز در جلسه با فعالان و اصناف بازار تاریخی تبریز با محوریت جلب مشارکت فعالانه و ترغیب به فعالیت در ایام نوروز ۹۹ گفت: با توجه به اینکه بازار تاریخی تبریز یکی از مهم‌ترین کانون‌های گردشگر پذیر تبریز است، لذا همکاری و مساعدت اصناف بازار در تداوم فعالیت آن در ایام نوروز امری ضروری است.

آبدار در ادامه از آغاز رایزنی با اصناف بازار تبریز خبر داد و گفت: طبق رایزنی‌های انجام‌شده با اصناف بازار، امیدواریم از نخستین روز نوروز ۹۹ شاهد فعالیت بازار و میزبانی این اثر فاخر تاریخی از گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

او به لزوم ارتقای زیرساخت‌های گردشگری و خدمات بهداشتی در نقاط گردشگر پذیر شهر اشاره کرد و گفت: ارتقا این زیرساخت‌ها خصوصاً در نقاطی مانند بازار تبریز که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر محسوب می‌شود، بسیار حائز اهمیت است، ازاین‌رو لازم است تا در این راستا شهرداری و هیئت امنای بازار نیز برای تکمیل نواقص زیرساختی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۶٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha