۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
 یک هزار و ۸۰۰ لیتر نفت سفید در روستاهای زنجان توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

یک هزار و ۸۰۰ لیتر نفت سفید در روستاهای زنجان توزیع شد

زنجان- حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۸۰۰ لیتر نفت سفید در روستاهای فاقد گاز استان زنجان توزیع شده است، گفت: این میزان فرآورده های نفتی بین ۲۵ هزار خانوار توزیع شده است. 

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان ۹۸۶ روستا دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۹۱۲ روستا گاز دارند و نیازی به استفاده از نفت سفید ندارند. 

وی اظهار کرد: در این راستا شرکت نفت و پخش فرآورده های نفتی استان به ۳۸۰ روستا که از نعمت گاز بهره مند نیستند نفت سفید توزیع کرده است. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان، به توزیع نفت سفید به روستاهای صعب العبور استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ لیتر نفت سفید در سطح روستاهای فاقد گاز استان توزیع شده است. 

وی اظهار کرد: این میزان فرآورده های نفتی بین ۲۵ هزار خانوار که زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارند توزیع شده است. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان ابراز کرد: تخصیص نفت سفید به خانوارهای استان به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه خانوارها بر روی کارت های بانکی سرپرست خانوار شارژ می شود.

حبیبی تصریح کرد: برای سوخت رسانی در پاییز و زمستان این روستاها در زنجان مشکلی نداریم و به هر خانوار روستای ۹ بشکه  نفت سفید داده می شود. 

کد خبر: ۶۳٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha