۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
صنایع کوچک ۹۰ درصد صنعت استان سمنان را شامل می شوند
رئیس سابق صمت استان سمنان:

صنایع کوچک ۹۰ درصد صنعت استان سمنان را شامل می شوند

سمنان - رئیس سابق صمت استان سمنان با بیان اینکه فقط شش درصد از کارخانه‌های استان در مقیاس بزرگ محسوب می‌شوند، گفت: صنایع کوچک ۹۰ درصد صنعت استان را شامل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز اسودی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع خود از سمت ریاست صنعت معدن استان سمنان، به میزبانی سالن جلسات این اداره کل، ضمن بیان اینکه سمنان، استانی صنعتی است، بیان کرد: علی رغم اینکه شش درصد کارخانه های استان در مقیاس بزرگ محسوب می شوند، بیشترین اشتغال صنعتی استان به این واحد ها اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد صنعت استان سمنان را صنایع کوچک شامل می شوند و چهار درصد صنایع متوسط، بیان کرد: دو هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی در استان فعال است.

رئیس سابق صمت استان سمنان بیان کرد: صنایع کوچک سراسر استان سابقاً دارای مشکلات و ریزش بسیار زیادی بود که خوشبختانه با تلاش و کوشش فراوان شاهد ارتقای این صنایع هستیم.

اسودی از افزایش بازگردانی واحدهای تولیدی در سطح استان سمنان از سال ۹۳ خبر داد و گفت: خوشبختانه در این زمینه نیز تلاش های موثری انجام شده که امروز شاهد ثمر دادن آن هستیم.

وی در ادامه به ظرفیت های معدنی استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: در استان ۹۷ هزار کیلومتر مربع پهنه معدنی وجود دارد.

رئیس سابق صمت سمنان با بیان اینکه اگر یک خط از میان استان عبور دهیم شرق این استان دارای معدن فلزی و غرب معادن گچی هستند، بیان کرد: در هر دو زمینه ظرفیت های خوبی در سطح استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل از امروز به جای بهروز اسودی سرپرست سازمان صنعت و معدن استان سمنان می شود.

اسودی به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

کد خبر: ۶٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha