۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
۳۱۸ انشعاب رایگان گاز در استان همدان واگذار شده است
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

۳۱۸ انشعاب رایگان گاز در استان همدان واگذار شده است

همدان - فیاض، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱۸ انشعاب رایگان گاز در استان همدان واگذار شده است.

عبدالله فیاض در گفتگو با خبرنگار بازار  عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۱۸ انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی، حوزه های علمیه، جانبازان ۲۵ درصد به بالا و خانواده شهداء در سطح استان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، عنوان کرد: طوی شبکه های تغذیه و توزیع گاز در استان همدان ۹ هزار و ۵۲۱ کیلومتر است که سهم شهرها از این میزان ۳۴ درصد و سهم روستاها برابر ۶۶ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تعداد علمک های گاز نصب شده در استان همدان را برابر ۳۲۴ هزار و ۶۲۹ مورد اعلام کرد و گفت: سهم شهرها از این میزان برابر ۵۴ درصد و سهم روستاها برابر ۴۶ درصد است.

فیاض در ادامه صحبت های خود به تعداد مشترکین گاز در استان همدان اشاره کرد و افزود: تعداد مشترکین گاز خانگی در استان همدان ۵۸۵ هزار و ۹۵۴ مورد است.

وی گفت: ۴۳ هزار و ۱۷۸ مشترک گاز در استان همدان تجاری و عمومی و تعداد سه هزار و ۲۲۶ مشترک صنعتی و کشاورزی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در مجموع تعداد کل مشترکین استان همدان ۶۳۲ هزار و ۴۰۲ مورد است، گفت: ۳۵ درصد این مشترکان را مشترکان پروستاها تشکیل می دهند.  

وی ادامه داد: هم چنین تعداد پنج مورد نیروگاه و ۴۸ جایگاه فعال سی. ان. جی از جمله مشترکین گاز در سطح استان همدان هستند.

کد خبر: ۶۳٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha