۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
ثبت نام ۲۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی شهر جدید هشتگرد
نایب رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد خبر داد:

ثبت نام ۲۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی شهر جدید هشتگرد

کرج- نایب رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: تاکنون در طرح اقدام ملی شهر جدید هشتگرد ۲۸ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که بخشی در مرحله اول انصراف، رد درخواست و یا حذف شده‌اند و بخشی دیگر در حال بررسی مدارک هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، رافع ناصری فر با اشاره به تفاوت طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن گفت: در طرح مسکن مهر، مبنای تولید مسکن از طریق تسهیلات بانکی بود اما در طرح اقدام ملی مسکن ابتدا متقاضی شناسایی و در مرحله اول آورده متقاضی واریز و در مرحله بعد تسهیلات بانکی به پروژه تزریق می‌گردد.

ناصری فر با اشاره به تعهد ساخت ۲۱ هزار واحد اقدام ملی مسکن در شهرجدیدهشتگرد گفت:  بخش مسکن یکی از بخش های مهم است که سهم بسزایی در اقتصاد دارد و با  ایجاد زنجیره ای از فعالیت های تولیدی، به عنوان محرک بسیاری از فعالیت هـای اقتصادی عمل می کند و پویایی و رونق فعالیت ها در این بخش نقش بسـزایی در رونـق و رشـد مستمر اقتصادی دارد.

تایید صلاحیت ۴ هزار و ۴۶۸ متقاضی
وی با بیان اینکه تاکنون در طرح اقدام ملی شهرجدید هشتگرد ۲۸ هزار نفر ثبت نام نموده‌اند که بخشی در  مرحله اول انصراف، رد درخواست و یا حذف شده‌اند و بخشی دیگر در حال بررسی مدارک هستند، افزود: در حال حاضر تایید صلاحیت چهار هزار و ۴۶۸ نفر انجام شده و برای چهار هزار و ۱۱۱ نفر افتتاح حساب انجام شده و دو هزار و ۷۸۰ نفر واریز وجه انجام داده اند.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با اشاره به اینکه حداقل آورده طرح اقدام ملی ۴۰ میلیون تومان است، گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی باید در مرحله اول حدود ۲۵ درصد قیمت برآورد شده مسکن را پرداخت نمایند و عرصه آن نیز از ابتدا در مالکیت شخص خواهد بود و مبلغ آن نیز مرحله به مرحله دریافت خواهد شد.  

ناصری فر گفت: با تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و معاون وزیر، زمینهای طرح اقدام ملی مسکن در مکان هایی جانمایی شده است که از زیرساختهای آب و برق و گاز و تلفن برخوردار بوده و مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

اتمام طرح در بازه زمانی ۲ ساله
وی در خصوص احتمال ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن گفت: در صورتی که اجازه ثبت نام مجدد صادر گردد حتما اطلاع رسانی خواهد شد تا متقاضیان بازمانده از ثبت نام اقدام لازم را انجام دهند.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد با بیان اینکه بخشی از طرح اقدام ملی مسکن در سطح ملی در قالب تفاهم نامه‌ به برخی وزارت خانه‌ها واگذار شده است، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه واحد هایی به وزارت دفاع و نیروهای مسلح، فرهنگیان و بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار شده است.

ناصری فر گفت: طبق برنامه زمانی که برای اجرا و ساخت این طرح مشخص شده مقرر گردیده این طرح در بازه زمانی حدود دو سال فعالیت عمرانی به اتمام برسد که مجموعه شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد تمام تلاش خود را در این خصوص بکار گرفته و تاکنون دو هزار و ۷۰۰ مورد الصاق پروژه وجود داشته و دو هزار و ۵۸۳ واحد نیز به پروژه معرفی شده اند.

وی در پایان از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند چرا که در صورت عدم تکمیل آورده از سامانه حذف خواهند شد.

کد خبر: ۶۳٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha