۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
۱۳۲ نقطه حادثه خیز در جاده های خوزستان شناسایی شده است
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خوزستان:

۱۳۲ نقطه حادثه خیز در جاده های خوزستان شناسایی شده است

اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ۱۳۲ نقطه حادثه خیز در جاده های خوزستان شناسایی شده که برنامه ریزی برای اصلاح آنها آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار تحلیل بازار، غلامعباس بهرامی نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از محل اعتبارات ابلاغ شده برای سیل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان راهداری ۷۰ پروژه تعریف شد که تقریباً بیش از ۹۰ درصد پروژه های محورهای آسیب دیده ناشی از سیل تعیین تکلیف و پیمانکار آنها مشخص شده است.

وی افزود: اجرای تعدادی از پروژه ها به اتمام رسیده و مابقی نیز در حال انجام است و اگر برای اجرای مابقی پروژه ها با مشکل آب و هوا مواجه نشویم، می توانیم تا سه تا چهار ماه آینده تمامی این پروژه ها را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها بدون تردید می توانیم هم ایمنی بیشتر و هم سطح سرویس بهتر را در جاده‌ها و محورهایی که ابه دلیل سیل دچار خسارت شدند را داشته باشیم .

بهرامی نیا ادامه داد: عمده محورهای آسیب دیده، محورهای روستایی در حاشیه رودخانه های کرخه، دز و کارون بودند که مشکل محورهای ضروری به سرعت رفع شد و با پیگیری های به عمل آمده، اقدامات لازم در سایر محورهایی که پیمانکار آنها هم مشخص شده  نیز اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اصلاح نقاط حاثه خیز در محورهای مواصلاتی استان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در بحث نقاط پر حادثه حدود ۱۳۲ نقطه حادثه خیز در خوزستان بر اساس شاخص‌های اعلام شده مشخص و اولویت بندی شده اند که اصلاح هندسی حدود۱۲ نقطه از آنها انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: اصلاح هندسی تمامی نقاط حادثه خیز در محورهای استان نیازمند اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است اما کارهای مربوط به آشکار سازی این نقاط  به منظور ایمن سازی تردد در این محورها انجام شده و هیچ نقطه پر حادثه ای که آشکارسازی در آن صورت نگرفته در محورهای استان وجود ندارد.

کد خبر: ۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha