۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
مبادلات ۲.۵ میلیون تن کالا بین مازندران و کشورهای مختلف
ناظر گمرکات مازندران خبر داد

مبادلات ۲.۵ میلیون تن کالا بین مازندران و کشورهای مختلف

ساری- ناظر گمرکات استان مازندران حجم مبادلات کالا بین این استان و کشورهای مختلف جهان در سال جاری را بیش از ۲.۵ میلیون تن اعلام کرد.

به گزارش بازار، علی یوسفی منش ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گمرک نوشهر با اشاره به مبادله بیش از دو میلیون و ۵۲۸ هزار تن کالا طی ۹ ماه اول امسال در استان با سایر کشورها اظهار داشت: از این میزان ۵۱۶ هزار تن کالا به ارزش بیش زا ۱۳۶ میلیون دلار از استان صادر شده است.

وی فرآورده های لبنی، بستی، سیمان، کیوی و غیره را از جمله اقلام صادراتی استان برشمرد که به ۳۳ کشور جهان نظیر عراق، روسیه، امارات و غیره صادر شده است.

وی مجموع واردات کالا به استان را بیش از دو میلیون تن به ارزش ۶۷ میلیون دلار بیان کرد و گفت: این کالاها که عمدتا شامل ۲۳ قلم از جمله جو و ذرت دامی، چربی ها، روغن های حیوانی و غیره هستند از کشورهایی نظیر روسیه، امارات، ترکیه، آلمان و غیره بهاستان وارد شده است.

یوسفی منش حجم ترانزیت کالا از گمرکات استان را با رشد ۸۰ درصدی شامل ۲۷ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۳۳ میلیون دلار بیان کرد و گفت: درآمد گمرکات استان نیز از مرز دو هزار و ۹۳ میلیارد ریال گذشته است.

کد خبر: ۶۳٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha