۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
مدیرعامل جدید کشت و صنعت مغان تا پایان هفته مشخص می‌شود
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

مدیرعامل جدید کشت و صنعت مغان تا پایان هفته مشخص می‌شود

اردبیل - موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید کشت و صنعت مغان انتخاب شده‌اند که احتمالاً تا پایان هفته مسئولیت خود را بر عهده می گیرند.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید کشت و صنعت مغان از سوی جهاد کشاورزی استان انتخاب شده‌اند، گفت: احتمالاً تا پایان هفته این افراد مسئولیت خود را بر عهده می گیرند.

وی با اشاره به این که کشت و صنعت مغان جزو منابع استراتژیک کشور است، بیان کرد: با توجه به قیمت پایین فروش این شرکت و اقدامات ظالمانه در ارائه آن، رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور درایت را به کشور بازگرداند تا بتواند مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید نیز از طریق جهاد کشاورزی و مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره در مبنای کار قرار گرفت که بالاخره بعد از گذشت مدت‌ها صلاحیت برخی از سوی جهاد کشاورزی تأئید شده است.

موسوی تصریح کرد: یکی از اصول مهم استان اردبیل حفظ و صیانت از شرکت کشت و صنعت مغان است که به همین منظور درصدد هستیم پس از چکش‌کاری‌های فراوان در عرضه سهام کشت و صنعت مغان در بورس اقدام کنیم که هنوز اقدامی در این زمینه انجام نیافته است.

وی اظهار کرد: فروش شرکت هدف اصلی ما نیست و به دنبال سامان بخشیدن به وضعیت آن هستیم که امیدواریم با انتخاب فرد اصلح و توانمند بتوانیم در توسعه استان اردبیل گام‌های اساسی برداشته و شاهد توسعه و پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف باشیم.

کد خبر: ۶۳٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha