۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
۱۶۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در زنجان شناسایی و جمع آوری شد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

۱۶۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در زنجان شناسایی و جمع آوری شد

زنجان- جزء قاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: طی ۹ ماه سالجاری بیش از یک هزار و ۶۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرها و روستاهای استان شناسایی و جمع آوری شده است.

علیرضا جزء قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: جمع آوری و شناسایی انشعابات غیر مجاز توسط شرکت آب و فاضلاب استان به جه دنبال می شود.

وی اظهار کرد: طی ۹ ماه امسال یک هزار و ۶۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز در استان شناسایی و جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: متاسفانه بیشترین انشعابات غیر مجاز شهری در شهرهای زنجان، ابهر بوده و همچنین بیشترین انشعابات غیرمجاز روستایی هم مربوط به شهرستانهای خدابنده و طارم است.

جزء قاسمی با بیان اینکه این شرکت با افرادی که اقدام به این کار بکنند برخورد می کند، تاکید کرد: جلوگیری از انشعابات غیرمجاز جلوی هدر رفت آب را می‌گیرد و باید هدر رفت آب به کمترین حد ممکن برسد.

وی با بیان اینکه ساماندهی انشعابات غیرمجاز در استان طی سالجاری به جد دنبال می شود، گفت: ساماندهی انشعابات غیر مجاز بر اساس یک برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان ابراز داشت: از مردم استان درخواست می شود از انجام انشعابات غیر مجاز خود داری کرده و درمصرف آب مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

کد خبر: ۶۳٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha