۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
 ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به تأسیسات گردشگری زنجان پرداخت شد
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به تأسیسات گردشگری زنجان پرداخت شد

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: ۱۰ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال تسهیلات حمایتی برای جبران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا به تأسیسات گردشگری استان پرداخت شد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی زنجان، امیر ارجمند گفت: با توجه به ثبت‌نام‌های انجام شده در سامانه‌های جانا (سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری) و سادرا (سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گشت) ۱۰ میلیارد و۳۴۴ میلیون ریال به تأسیسات گردشگری شهرستان اختصاص پیدا کرد.

وی اظهار کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات کرونا به فعالان بخش گردشگری استان، ۱۴۰ نفر به چرخه اشتغال بازگشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اشاره به امهال بازپرداخت تسهیلات دریافت شده فعالان گردشگری استان تا پایان امسال، گفت: تأسیسات، مؤسسات و فعالان گردشگری دارای مجوز فعالیت، مشمول بهره‌مندی از امهال تسهیلات و سایر کمک‌ها و مشوق‌های مصوب ستاد ملی کرونا می‌شوند.

ارجمند با تأکید بر تنفس شش‌ماهه برای بازپرداخت این تسهیلات، گفت: تمامی کسب‌وکارهای گردشگری با توجه به نوع فعالیت، بزرگی و کوچکی واحد، درجه و ستاره با پیش‌شرط ثبت‌نام در سامانه‌های اعلام شده، می‌توانند از حداقل ۱۶۰ میلیون ریال تا ۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به امهال حق بیمه سهم کارفرمایان، مالیات، هزینه‌های آب، برق و گاز تا پایان سال ۹۹، افزود: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با دستگاه‌های مربوطه و بخشنامه‌هایی که از سوی رؤسای سازمان مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی صادر شده، ابهام‌ها برطرف شده و اقدامات لازم برای امهال‌ها در حال انجام است.

کد خبر: ۶۳٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha