۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
ساخت مسکن ملی در شهر جدید پردیس آغاز شد/واریز 30 میلیونی به معنی متقاضی واقعی مسکن ملی است
مدیر عامل شهر جدید پردیس در گفت و گو با بازار:

ساخت مسکن ملی در شهر جدید پردیس آغاز شد/واریز 30 میلیونی به معنی متقاضی واقعی مسکن ملی است

مدیر عامل شهر جدید پردیس با تاکید بر اینکه 50 درصد متقاضیان ثبت نام کننده در طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط شناخته شدند گفت:عملیات آماده سازی ساخت مسکن ملی در شهر جدید پردیس با انتخاب سازنده های واجد شرایط آغاز شد.

مهدی هدایت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بازار با اشاره به اینکه سهم شهر جدید پردیس در طرح اقدام ملی مسکن از 200 هزار واحد مسکونی شهرهای جدید 19 هزار واحد مسکونی است گفت:تاکنون در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای 8500 واحد مسکونی زمین به تعاونی های مسکن که اعضای واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن داشتند واگذار شده است.

وی ادامه داد:در قالب این طرح و با توجه به توانایی هایی که تعاونی های مسکن داشتند بحث ساخت مسکن را انجام خواهند داد.

هدایت تاکید کرد:شرکت عمران پردیس از 3 هزار ثبت نام کننده طرح اقدام ملی مسکن 1614 متقاضی را بعد از پالایش صورت گرفته واجد شرایط شناخت و در حال حاضر نیز عملیات ثبت نام فیزیکی و واریز آورده اولیه در حال انجام است تا این متقاضیان بعد از واریز اورده متقاضی قطعی مسکن ملی شناخته شوند.

مدیر عامل شهر جدید پردیس ادامه داد:شرکت عمران پردیس در کنار این ثبت نام ها عملیات آماده سازی پروژه مسکن ملی را در این شهر با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء را آغاز کرده است و فراخوان جذب پیمانکار و سازنده را چاپ کرده که طی چند روز آینده نیز سازنده های مسکن ملی در شهر پردیس مشخص خواهند شد تا عملیات ساخت مسکن ملی آغاز شود.

کد خبر: ۶٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha