۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
فروش نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار

داخل حباب های پلاستیکی با هوا پرشده است و همین حباب ها باعث شده اند تا نایلون حبابدار سطحی بسیار نرم مانند بالش پیدا کند. کمتر کالایی را میتوانید پیدا کنید که توسط نایلون حبابدار ضربه گیر بسته بندی نشده باشد.

به گزارش بازار، نایلون انواع مختلفی دارد که یکی از آنها نایلون حبابدار ضربه گیر می باشد که در کارخانه باران پلاستیک عرضه می گردد. نایلون حبابدار ضربه گیر از ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر نایلون ها برخودار است. بیشتر نایلون هایی که در صنایع بمنظور بسته بندی به کار میروند همگی از سطحی صاف برخوردار هستند ولی نایلون حبابدار ضربه گیر اینگونه نیست و دارای حباب های برجسته ای بر روی خود میباشدکه در حقیقت همین حباب ها باعث جلوگیری از وارد آمدن آسیب به محصول میشوند.

داخل حباب های پلاستیکی با هوا پرشده است و همین حباب ها باعث شده اند تا نایلون حبابدار سطحی بسیار نرم مانند بالش پیدا کند. کمتر کالایی را میتوانید پیدا کنید که توسط نایلون حبابدار ضربه گیر بسته بندی نشده باشد

بخصوص کالاهای شکستنی از این نوع نایلون استفاده زیادی میکنند. هیچ کدام از نایلون های به کار رفته در صنایع از مقاومتی مانند نایلون حبابدار ضربه گیر برخوردار نیستند.


ویژگی خرید از بارا ن پلاستیک

قیمت مناسب و ارزان

مواد به کار برده درجه یک در ساخت نایلون

ظرفیت کششی بالا تا ۵۰%

پذیرش سفارش در سراسر کشور

پلاستیک ضربه گیر را میتوان به صورت رول یا طاقه وهمچنین به صورت کیسه یا کاور استفاده کرد

چاپ بر روی نایلون حبابدار
بسیار کم دیده می شود که مشتریان درخواست چاپ روی این نایلون را انجام دهند اما شرکت باران پلاستیک این مورد را نیز برای مشتریان فراهم کرده تا بتوانند چاپ انواع تصاویر، لوگو و … را روی آن انجام دهند.

همینطور می توان در انواع رنگبندی ها این نوع را تولید کرد

مزایای استفاده از نایلون حبابدار
با توجه به کاربردی که فرد سفارش دهنده دارد می توان کاربرد های گوناگونی برای این نوع نام برد اما اصلی ترین کاربرد های حباب دار عباترند از :

یکی از بهترین عایق های حرارتی و صوتی

بسته بندی و حمل و نقل راحت تر

جلوگیری از کثیفی محصول و یا خرابی آن

ضربه گیر برای جا به جایی وسایل

سفارش سازی ابعاد حباب ها
همانطور که پیش تر گفتیم هیچ محدودیتی در تولیدات باران پلاستیک  وجود ندارد و می توانید با توجه به نیازتان دقیقا آنچه که از کاور نایلون حبابدار مبلمان می خواهید را سفارش دهید، اگر وزن و شکنندگی محصول بسته بندی زیاد است می توانید حباب ها را بزرگتر سفارش دهید تا میزان ضربه گیری بالا رود و یا بلعکس اگر وزن و شکنندگی محصول پایین است می توانید حباب های ریز با تعداد بالا سفارش دهید بهتر است در این باره با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 نایلون حبابدار قیمت
قیمت نایلون حبابدار بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی گذاشته می شود که به علت وضعیت نابسامان اقتصادی هر لحظه در حال تغییر است از همین رو برای دریافت قیمت دقیق نمونه مورد نظرتان کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

ابعاد، ضخامت، لایه بندی و دیگر موارد تاثیری در قیمت نداشته و تنها وزن سفارشی شما بر حسب کیلوگرم قیمت گذاری می شود.

لیست قیمت نایلون حبابدار، نایلون پفکی
نایلون حباب دار درشت، فروش اینترنتی نایلون حبابدار، نایلون حبابدار ازکجا بخرم، مرکز فروش نایلون حبابداردر تهران، نایلون حبابدار ضربه گیردولایه، نایلون پفکی، قیمت ضربه گیر حبابدار، قیمت هرمتر پلاستیک حباب دار، لیست قیمت نایلون حبابدار، نایلون حباب دار، پلاستیک حباب دار، ماسک، ضدعفونی

باران پلاستیک تولید کننده نایلون حبابدار در تهران

تولید وچاپ نایلون حباب دار رنگی، نایلون حبابدار ۳ لایه بصورت رول، کیسه نایلون حبابدار، کاور نایلون حباب دار جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید

نایلون حبابدار سه لایه
قابل تولید بصورت رول، شیت، پاکت، کاور سه بعدی، کشدوزی، زمینه تمام رنگی در سایزهای حباب ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ .

جلوه بیشترمحصول و برند و بسته بندی شما.

بدون محدودیت طرح و نوشته، لوگو، آرم و توضیحات کالای شما بر روی نایلون حبابدار چاپ می‌شود.

فروش نایلون فنداسیون

نایلون فنداسیون یا همان پلاستیک پی این نوع نایلون که اکثر یت به رنگ مشکی تولید میشود در کف فنداسیون ساختمان به دلیل جلوگیری از نشتی آب سیمان به داخل زمین و بهتر قالب گیری پی ساختمان پهن میشود. که بسته به استفاده مشتری در جاهای دیگر نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

نایلون فنداسیون در چه مواردی کاربرد دارد؟
پلاستیک فنداسیون بیشتر برای موارد ساختمانی برای ساخت ساز استفاده می شود، به طور مثال برای جلوگیری از عبور آب سیمان به داخل زمین و قالب گیری بهتر سازه استفاده می شود. موارد استفاده بیشتری نیز دارد

رنگ تولیدی
این نوع از پلاستیک بیشتر، یا شاید بهتر است بگویم بیش از ۹۰% در رنگ مشکی سفارش داده می شود، اما به این علت که باران پلاستیک یک شرکت تولیدی است درخواست قبول سفارشات در تولید رنگبندی های دیگر نیز پذیرفته می شود

مواد اولیه نایلون فنداسیون
همانطور که در کاربرد نایلون فونداسیون خواندید، این نوع از پلاستیک برای پی ریزی ساختمان مورده استفاده قرار می گیرد، از همین رو توصیه می شود برای اینکه هزینه هایتان کمتر شود از مواد اولیه درجه ۲ و ۳ استفاده کنید، اما بنا به درخواست مشتری می توان از مواد اولیه درجه ۱ نیز استفاده شود.

رول نایلون فنداسیون یا همان پلاستیک پیریزی که  این نوع نایلون ها اکثرا  به رنگ مشکی تولید میشود و در سطح  فنداسیون ساختمان جهت  جلوگیری از خروج  آب سیمان در زمان بتون ریزی و قالب گیری بهتر فنداسیون  ساختمان استفاده  میشود.

فروش رول نایلون های فنداسیون به صورت رول از مواد درجه یک و به کیلو می باشد.

نوار خطر زرد رنگ

کاربرد نوار خطر زرد رنگ چیست؟
در هر شهری اگر چند دقیقه ای قدم بردارید حتما این نوع از پلاستیک را مشاهده می کنید که بیشتر برای ممانعت از ورود افراد به یک حریم خاصی استفاده می شود.

همانطور که گفتیم نوار خطر برای منع ورود افراد به یک محیط خاصی است که در بیشتر موارد به علت خطراتی است که آن محیط برای افراد یا کارگران ایجاد می کند، به همین جهت برای اینکه محیط خاصی به خوبی از بقیه محیط ها جدا شود از  نوار خطر نایلون استفاده می کنند.

رنگبندی  نوار هشدار و تفاوت در کاربرد آن
همانطور که میدانید این نوع از رول پلاستیکی برای مناطقی که در مواجه با خطر است استفاده می شود به طور مثال :

نوار خطر زرد رنگ در مشاغل عمرانی و صنعتی برای جداسازی حریم خاصی مانند پرتگاه ها، خطر افتادن مصالح و … مورده استفاده قرار می گیرد.
نوار هشدار خطر قرمز بیشتر در مواردی که امداد رسانی احتیاج دارد مورده استفاده قرار می گیرد مانند آتشنشانی
نوار خطر آبی هم برای آب و فاضلاب مورده استفاده قرار می گیرد.

درجه بندی کیفیت نوار خطر
نوار خطر اهمیت استفاده ای ندارد که بخواهید برای آن هزینه مواد اولیه درجه ۱ نو و باکیفیت را بدهید از همین رو پیشنهاد ما برای کاهش قیمت استفاده از مواد اولیه درجه ۲ و ۳ است تا هزینه تولید به صورت قابل توجه ای پایین بیاید
اما به هر حال کیفیت مواد اولیه به عهده خود مشتری است، از همین رو می توانید با توجه به میزان هزینه ای که می خواهید بکنید از مواد اولیه متفاوت با درجه بندی کیفیت متفاوت استفاده کنید.
۰۹۱۲۷۰۰۹۶۰۰
۰۲۱۵۵۲۹۳۳۰۴-۶

کد خبر: ۶۳٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha